Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور انریکه روی سکوهای میترو پولیتانو؛ برای یونایتد یا اسپانیا؟

© AP Photo / Francisco SecoLuis Enrique
Luis Enrique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2022
عضو شوید
لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا برای تماشای بازی منچستریونایتد و اتلتیکومادرید در میتروپولیتانو حضور یافته است.
به گزارش اسپوتنیک؛ لوئیز انریکه سرمربی اسپانیا مهمان خاص دیدار امشب منچستریونایتد مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا است و از این رو برای تماشای این دیدار در سکوها حضور یافته است.
یونایتد پس از به خدمت گرفتن رالف رانگنیک تا پایان فصل، در جستجوی سرمربی دائمی بعدی خود است و انریکه به شدت با این نیمکت داغ اولدترافورد مرتبط شده است.
البته رسانه اسپورت میل از مائوریسیو پوچتینو و اریک تن هاگ به عنوان دیگر افراد مورد علاقه برای در دست گرفتن سکان هدایت یونایتد یادآوری می‌کند ولی حضور انریکه امشب گمانه زنی‌ها را بیشتر دامن زد.
البته این چیز جدیدی نیست که یک مربی بین المللی به تماشای بازیکنانی می‌رود که ممکن است چند بازیکن باتجربه اسپانیایی در جلو و مرکز را دعوت کند.
"ال پارتیدازو دی کوپه" از طریق میرور گزارش کرده که انریکه سرمربی سابق بارسلونا در این بازی حضور خواهد داشت در حالی‌که این مربی 51 ساله هدف سختی برای یونایتد خواهد بود. دلیل آن این است که او در موقعیت فعلی خود تحت قرارداد باقی مانده و اسپانیا در آستانه اضافه کردن یک جام جهانی دیگر به مجموعه‌اش در زمستان است.
بعید است که این کشور حاضر باشد به سرمربی خود اجازه دهد در چنین زمان مهمی کنار برود. انریکه نیز به سرعت صحبت در مورد ترک اسپانیا را در اواخر سال گذشته کم اهمیت جلوه داد.

پیش از این انریکه اما گفته بود: "من در حال حاضر در بزرگترین تیم اسپانیا یعنی تیم ملی هستم. ما 5000 بازیکن داریم، من چه چیزی بزرگتر از این می‌خواهم؟ آینده در 15 ثانیه تغییر می‌کند. اکنون باید از خودمان لذت ببریم و من در جایی که هستم خوشحالم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала