در سراسر خط تماس دونیسک جنگ ادامه دارد

© Sputnik / Stringer Бронеавтомобиль КРАЗ ВС Украины во время Международных военных учений Rapid trident-2016
Бронеавтомобиль КРАЗ ВС Украины во время Международных военных учений Rapid trident-2016  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2022
عضو شوید
نماینده رسمی شبه نظامیان خلق دونسک، اظهار داشته است که در جمهوری خلق دونتسک، جنگ در سراسر خط تماس جریان دارد.
به گزارش اسپوتنیک، ادوارد باسورین، نماینده رسمی شبه نظامیان خلق، گفت: از نظامیان اوکراینی خواست سلاح های خود را به زمین بگذارند.
قابل ذکر است که در هفته های اخیر، وضعیت در دونباس وخیم تر شده است: کیف نیروهای بیشتر را در خط تماس متمرکز کرده است و مرتباً با استفاده از تجهیزات ممنوعه به سمت شبه نظامیان فیر می کند. به دلیل تهدید تهاجم اوکراین، DPR و LPR تخلیه زنان، کودکان و افراد مسن را به مناطق روسیه آغاز کردند. بسیج عمومی اعلام شد. در این وضعیت، در 19 فبروری، رهبران جمهوری های خودخوانده با درخواست به رسمیت شناختن استقلال خود به روسیه روی آوردند.
Флаг на здании министерства обороны РФ на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2022
وزارت دفاع روسیه: به شهرهای اوکراین حمله نشده است
در 21 فبروری رئیس جمهور ولادیمیر پوتین طی سخنرانی تلویزیونی اظهار داشت که ضروری است عاجل حاکمیت LPR و DPR را به رسمیت بشناسد و احکام مربوطه را امضا کرد. رئیس دولت دستور داد تا از حفظ صلح در جمهوری ها اطمینان حاصل شود. همانطور که رئیس جمهور توضیح داد، او این تصمیم را اتخاذ نمود، زیرا کسانی که در مسیر خونریزی، خشونت و بی قانونی قدم گذاشته اند، هیچ راه حل دیگری برای درگیری در دونباس به جز راه حل نظامی به رسمیت نمی شناسند.
پنجشنبه شب، مقامات DPR و LPR برای محافظت از خود در برابر تهاجم اوکراین به روسیه برای کمک نظامی متوسل شدند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала