Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال در تقلای کسب رضایت هالند برای ماندن در وستفالن

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2022
عضو شوید
رئال مادرید در تلاش است تا ارلینگ هالند را برای ماندن در دورتموند راضی نماید تا بتواند ابتدا کیلیان امباپه را به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه‌های بزرگ اروپایی همگی به بند فسخ 63 میلیون پوندی ارلینگ هالند در تابستان امسال چشم دوخته‌اند، اما برعکس دیگران رئال مادرید نمی‌خواهد این مهاجم دورتموند را ترک کند.
باشگاه مادریدی در تلاش است تا هالند را متقاعد کند که تا تابستان 2024 در بروسیا دورتموند بماند تا بتوانند بعد از آن لباس سفید را به تن کند.
این بازیکن نروژی نامی است که روی لبان تمام باشگاه‌های مطرح اروپایی وجود دارد و "کادنا سِر" گزارش می‌دهد که پنج تیم برای تضمین امضای او به شدت در تقلا هستند.
مادریدی‌ها یکی از این طرف‌ها است اما آنها باور ندارند که بتوانند هالند و کیلیان امباپه را در یک پنجره نقل و انتقالاتی به خدمت بگیرند، زیرا احساس می‌کنند "ورود هر دو در فصل آینده کار دشواری خواهد بود".
قرارداد امباپه در پایان فصل با پاریسن‌جرمن به پایان می‌رسد و به طور مداوم با انتقال به سانتیاگو برنابئو در ارتباط بوده است.
مادرید دو پیشنهاد برای مهاجم فرانسوی در تابستان ارائه داد که رد شد و به نظر می‌رسد که منتظر پایان فصل برای جذب او است.
با توجه به این‌که هالند و امباپه وارث تاج و تخت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هستند، چشم انداز تشکیل یکی از مرگبارترین زوج‌های خط حمله در تاریخ اخیر می تواند عاملی متقاعد کننده برای هالند باشد.
اما گزارش شده که اگر دورتموند روز پنجشنبه در لیگ اروپا از رنجرز عبور نکند، این بازیکن 21 ساله ممکن است مجبور شود فردای آن روز تصمیم بگیرد که آینده‌اش کجاست.
تعجب آور نیست که یک خروج زودهنگام از صحنه اروپا باعث شود هالند به طور جدی گزینه‌های خود را بررسی کند، زیرا او قبلاً در رقابت‌های قبلی یک نیروی غیرقابل توقف در لیگ قهرمانان اروپا بوده است.
منچسترسیتی، پاریسن‌جرمن، بایرن مونیخ و بارسلونا چهار باشگاه دیگری هستند که علاقه مند به جذب ستاره نروژی هستند که در 14 بازی در بوندس لیگا 16 گل به ثمر رسانده است.
تصور می‌شود هالند بند آزادسازی 63 میلیون پوندی در قراردادش دارد که در تابستان فعال می‌شود، که با توجه به این که هالند یکی از هیجان انگیزترین استعدادهای جوان در فوتبال جهان است، معامله‌ای خوب و پرسودی به تیم خریدار او محسوب می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала