فایل های غیر قابل نصب در ویندوز یافت شد

© Depositphotos.com / ZzdimУставший мужчина перед компьютером
Уставший мужчина перед компьютером - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2022
عضو شوید
کاربران ویندوز 11 به دلیل بروز اشتباه نتوانستند فایل های خود را پاک کنند.
نویسندگان وبلاگ Call4Cloud خبر داده است که ویندوز اشتباه را پیدا کرده است که از حذف فایل های شخصی برخی از کاربران جلوگیری می کند.
مشکل در سیستم عامل های ویندوز 11 و ویندوز 10 نسخه 21H2 پیدا شد که خوشبینان توضیح دادند که سیستم عامل مایکروسافت برخی از فایل های کاربر را حتی پس از بازنشانی کامل سیستم باقی می گذارد. به طور معمول، مصرف کنندگان هنگام تعویض یا فروش کمپیوتر خود به این روش برای حذف گزارشات متوسل می شوند.
Азиатские студенты напротив монитора компьютера - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2022
ویندوز 11 فعال تر می گردد
کارشناسان دریافته‌اند که در صورت اتصال سرویس ابری One Drive و ریست کردن کامل سیستم، ویندوز برخی از گزارشات شخصی کاربران را باقی می‌گذارد. پس از فرآیند حذف، سیستم عامل دایرکتوری را روی دیسکی به نام Windows.old ذخیره می کند که در آن گزارشات و تنظیمات خصوصی را ذخیره می کند. کاربران که قادر به پاک کردن فایل های مشکل نبودند، از مایکروسافت خواستند که این مشکل را بررسی کند.
این اشتباه برای همه کاربران سیستم عامل مایکروسافت رخ نمی دهد. به گفته کارشناسان، شرط اصلی استفاده از سرویس One Drive است. کارشناسان تصریح می‌کنند ممکن است که مشتریان از این مشکل آگاه نباشند و اگر کمپیوتر‌شان فروخته یا واگذار شود، به‌طور تصادفی اطلاعات شخصی را با اشخاص ثالث به اشتراک می‌گذارند.
قبلاً مشخص شد که مایکروسافت شروع به آزمایش معرفی اعلان‌های کاربر مبنی بر اینکه کمپیوتر آنها حداقل سیستم مورد نیاز ویندوز 11 را برآورده نمی‌کند، آغاز کرد. علامت در گوشه پائین سمت راست دسکتاپ ظاهر می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала