Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

محرومیت سنگین سرمربی متز در لیگ 1 + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2022
عضو شوید
فردریک آنتونتی سرمربی تیم فوتبال متز فرانسه به دلیل بدرفتاری و درگیری با سیلوین آرماند، برای 10 بازی از روی نیمکت تیم‌اش محروم شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ فردریک آنتونتی سرمربی متز که در بازی روز جمعه در چارچوب مسابقات لیگ یک با سران لیل با محرومیت سنگین روبرو شد.
کمیته انضباطی لیگ حرفه‌ای فوتبال پس از بررسی پرونده وی؛ آنتونتی برای 10 بازی از نشستن روی نیمکت تیم محروم کرد که در سه بازی حتی نمی‌تواند در رختکن تیم‌اش حضور یابد، یعنی از تمامی وظایف رسمی نیز محروم شده است که این جریمه بلافاصله اعمال می‌شود.
در همین حال اولیویه لتانگ رئیس باشگاه لیل نیز برای دو بازی محروم می‌شود. این تحریم در اجرای ماده 18 آیین نامه انضباطی LFP از روز سه شنبه 1 مارچ 2022 ساعت 24 اجرا می‌شود.
سیلوین آرماند هماهنگ کننده ورزشی لیل؛ نیز برای چهار مسابقه از انجام تمامی وظایف رسمی محروم شده است، این تحریم همچنین از روز سه شنبه 1 مارچ 2022 اعمال می‌شود.
این جریمه‌ها در حالی انجام می شود که دقایقی قبل از پایان دیدار دو تیم متز و لیل در ورزشگاه "پیر مائورو"، آنتونتی پس از یک درگیری بزرگ با سیلوین آرماند هماهنگ کننده ورزشی لیل از کنار زمین اخراج شد و او به خاطر نزدیک شدن به منطقه فنی‌اش برای شکایت از داور چهارم سرزنش گردید.
البته قابل ذکر است که آنتونتی پیش از این و در ماه آگوست نیز مقابل ریمز کارت سرخ دریافت کرده بود، سپس در ماه سپتامبر مقابل پاریسن‌جرمن به دلیل حمله به داور مسابقه کارت سرخ گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала