Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید خاص ریبری از امباپه: "دیدن بازی‌های لذت بخش است"

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Награждение победителей ЧМ-2018 по футболу
Награждение победителей ЧМ-2018 по футболу - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2022
عضو شوید
فرانک ریبری در گفتگوی تازه با اسکای ایتالیا به تمجید ویژه از کیلیان امباپه ستاره پاریسن‌جرمن پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک؛ فرانک ریبری هنوز هم در زمین برای باشگاه "سالرنیتانای" ایتالیا به میدان می‌رود و به نظر می‌رسد که ستاره فرانسوی فریفته عملکرد کیلیان امباپه در پی‌اس‌جی است. این هافبک حتی در مصاحبه با اسکای ایتالیا، هم‌وطن اش را به عنوان "قوی‌ترین" بازیکن معرفی کرد.

ریبری گفت: "امباپه به طور کلی قوی‌ترین است، او می‌داند که ویژگی‌های فوق العاده‌ای دارد. اما او نمی‌گذارد او را پایین بیاورند زیرا او کارش را می‌کند، بازی می‌کند، لذت می‌برد و وقتی بازی او را می‌بینید لذت بخش است."

در همین حال ریبری امیدوار است که وی قراردادش را تمدید کند و تسلیم پیشرفت‌های رئال مادرید نشود.
البته در سوی مقابل ریبری از PSG در میان برگزیدگان لیگ قهرمانان اروپا نام برد.

پاریسی‌ها با پیروزی در پارک دو پرنس با کمترین اختلاف، تقریبا نیمی از راه صعود به مرحله یک چهارم نهایی را طی کردند. ریبری معتقد است که فرانسوی‌ها سلاح‌های لازم برای رفتن به فینال بازی‌ها را دارند، اگرچه هنوز صعود قطعی نشده است: "در لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ، لیورپول و شاید پاریسن‌جرمن را می‌بینم. این به آنها بستگی ندارد، آنها قدرتمند هستند. تیم‌ها و بازیکنان بزرگ دارند."

حتی اگر او به راحتی ویژگی‌های امباپه را تشخیص دهد، باواریایی سابق او را بهترین گلزن در فعالیت نمی‌داند. این روبرت لواندوفسکی است که به گفته بازیکن فرانسوی حق کسب این افتخار را دارد: "لواندوفسکی در حال حاضر برای من مهاجم شماره یک است، دو یا سه سال است که قوی‌ترین در جهان است. او خیلی کار می‌کند و دوست دارد به تیم کمک کند. (...) فکر می‌کنم او شایسته توپ طلا بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала