Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست رد "کیلیان امباپه" به پیشنهاد ویژۀ پاری‌سن‌جرمن

© REUTERS / Stephane MaheSoccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match
Soccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2022
عضو شوید
با رد پیشنهاد ویژۀ پاری‌سن‌جرمن از سوی کیلیان امباپه، به نظر می‌رسد که جدایی این ستاره جوان از باشگاه پاریسی قطعی است.
به گزارش اسپوتنیک، یلیان امباپه در تابستان قبلی همه تلاش خود را برای ترک پی‌اس‌‌جی داشت اما پاریسی ها اجازه رفتنش را ندادند.
پاری‌سن‌جرمن همچنان در مورد تمدید قرارداد وی ناامید نمی‌شود و در فاصله سه ماه به پایان فصل همچنان به کیلیان فشار می آورد تا قراردادش را تمدید کند.
در تازه‌ترین مورد اما، نشریه اسپانیایی "مارکا" گزارش داده است که امباپه آخرین پیشنهاد پی اس جی که چک سفیدامضا بوده را رد کرده است.
ماریو کورتگانا، خبرنگار مارکا مدعی شده که پاری‌سن‌جرمن مقابل ستاره فرانسوی یک چک سفید امضا قرار داده و به او اعلام کرده هر عددی که می‌خواهد روی آن بنویسید اما باز هم پاسخ امباپه منفی بوده است.
البته امباپه چندی پیش در مصاحبه خود تاکید کرد که تنها روی موفقیت پاری‌سن‌جرمن در این فصل تمرکز کرده اما در عین حال هیچ چراغ سبزی نیز برای تمدید با تیم فرانسوی نشان نداد.
در نقل و انتقالات تابستانی اخیر بود که کیلیان امباپه تا آستانه انتقال به رئال مادرید پیش رفت و حتی گفته شد که باشگاه اسپانیایی پیشنهاد 200 میلیون یورویی نیز برای جذب این بازیکن به باشگاه پاریسی ارائه داد.
باشگاه اما نهایتا کوتاه نیامد تا انتقال او به سانتیاگو برنابئو به تعویق بیفتد. امباپه می‌داند که در رئال با او مثل یک ابرستاره برخورد می شود، اتفاقی که در پاریس برایش رخ نخواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала