Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناپولی – بارسلونا؛ کار سخت آبی‌اناری‌ها در ورزشگاه مارادونا

© Sputnik / Джузеппе Маффиа /  مراجعه به بانک تصاویر ناپولی
ناپولی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2022
عضو شوید
سرنوشت تیم صعود کننده به مراحل حذفی لیگ اروپا در استادیوم دیگو آرماندو مارادونا تعیین خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، امشب از ساعت 12:30 در ورزشگاه دیگو مارادونای بندر ناپل، تیم‌های ناپولی و بارسلونا در دیدار برگشت مرحله پلی‌آف لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت.
ناپولی پس از بازی رفت دو تیم، در مقابل کالیاری با نتیجه 1-1 متوقف شد تا با توجه به مساوی شدن بازی قبلی آن‌ها مقابل اینتر، با سه تساوی پیاپی پا به این دیدار بگذارد.
تیم ایتالیایی که در رده سوم جدول سری‌آ قرار دارد، در 6 بازی اخیر خود شکست نخورده و سه برد و سه تساوی کسب کرده‌است.
شرایط ناپولی؛
سه تساوی 1 - 1 در 3 بازی اخیر برای ناپولی به‌دست آمده، ولی پارتنوپی تا حدودی به روزهای خوب برگشته. تیم لوچانو اسپالتی شانس داشت این هفته دوباره صدرنشین سری ‌آهم شود، ولی توفق مقابل کالیاری بدموقع رقم خورد.
با این حال کسب تساوی در نوکمپ باعث شده که ناپولی در آستانه یک اتفاق بزرگ قرار بگیرد. شانس خوبی برای حذف بارسلونا و صعود به مرحله بعد لیگ اروپا دارند.
نتایج ناپولی در ورزشگاه دیگو مارادونا مطلوب نبوده است. 3 باخت در سری‌آ داشته‌اند و در لیگ اروپا هم به تیمی مثل اسپارتاک‌مسکو باختند.
شرایط بارسلونا؛
در روزهایی که امید به اردوی بارسلونا برگشته، ژاوی دوست ندارد با حذف از لیگ اروپا هواداران را باز هم ناامید کند. بارسلونا با جذب ستاره‌هایی در خط حمله وضعیت خوبی پیدا کرده و دست ژاوی هم پر شده.
در لالیگا می‌توانند امیدوار باشند که از رده چهارم بالاتر برود و در 3 هفته اخیر 4 گل به تیم‌های بزرگی مثل اتلتیکومادرید و والنسیا زده‌اند.
با این حال نمایش خوب و خلق موقعیت‌های پرشمار گلزنی در نوکمپ مقابل ناپولی هم چاره‌ساز نبود و تساوی کمی کارشان را سخت کرده.
حالا در زمین حریف برای این که کارشان گره نخورد باید به فکر زود گل زدن باشند. این تنها امید بارسا برای کسب جام خواهد بود.
ناپولی با مصدومیت متئو پولیتانو، ایروینگ لوزانو، استانیسلاو لوبوتکا، آندره زامبو انگیسا و لورنزو اینسینیه دست‌وپنجه نرم می‌کند. حضور جیوانی دی‌لورنزو و کوین مالکوی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
اما غایبان بارسلونا ساموئل اومتیتی، آنسو فاتی و سرخی روبرتو خواهند بود.
ترکیب احتمالی دو تیم
ناپولی: مِرِت، زانولی، رحمانی، کولیبالی، روی، دِمه، روئیس، الماس، زیلینسکی، اینسینیه و اوسیمن
بارسلونا: تراشتگن، دِست، آرائوخو، پیکه، آلبا، پدری، فرنکی دی‌یونگ، نیکو، دمبله، تورس و اوبامیانگ
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала