Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: "عثمان دمبله یک حرفه‌ای واقعی است"

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. ЧМ-2018. Финал. Матч Франция - Хорватия
Футбол. ЧМ-2018. Финал. Матч Франция - Хорватия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2022
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا به تمجید از عثمان دمبله ستاره فرانسوی تیم‌اش پرداخته و او را یک "حرفه‌ای واقعی و الگو" خطاب کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که بارسلونا قصد داشت تا عثمان دمبله را در پنجره زمستانی به فروش برساند، حالا ژاوی هرناندز سرمربی کاتالان‌ها از نگرش ستاره فرانسوی تمجید کرد.
این بازیکن 24 ساله ماه گذشته از سوی بارسا در فهرست فروش قرار گرفت، زیرا او پیشنهاد تمدید را رد کرد و وارد پنج ماه پایانی قراردادش شد که پس از آن به یک بازیکن آزاد بدل خواهد شد و می‌تواند با باشگاه‌های خارجی صحبت کند.
بارسا تلاش کرد و نتوانست با پاریسن‌جرمن به توافق برسد، در حالی‌که علاقه چلسی و تاتنهام به پیشنهادات رسمی تبدیل نشد و منچستریونایتد گفت که می‌خواهد منتظر بماند و گزینه‌ها را در تابستان ارزیابی کند.
دمبله در ابتدا از تیم اصلی طرد شد و سپس با واکنش شدید هواداران روبرو گشت که در بازگشت او را به دلیل رد پیشنهاد قرارداد باشگاه هو کردند.
با این حال، ژاوی به دفاع از دمبله پرداخته و به سرعت شایعات مربوط به این بازیکن فرانسوی را خنثی کرد و به این واقعیت اشاره کرد که او یک چهره کلیدی در کمک به خرید جدید پیرامریک اوبامیانگ برای اقامت در نیوکمپ بوده است.
در حالی‌که چلسی و پاریسن‌جرمن همچنان علاقه مند به انتقال آزاد در تابستان هستند، ژاوی از رد احتمال چرخش بارسلونا در آینده دمبله خودداری کرده است.

ژاوی هرناندز گفت: "خوب، قرارداد عثمان در ماه جون به پایان می‌رسد و این یک موضوع بین باشگاه و او است. من او را خوشحال می‌بینم. او مانند یک حرفه‌ای واقعی عمل می‌کند. من از او بسیار راضی هستم، حتی وقتی می‌دانست که در تیم نیست، او یک مدل حرفه‌ای بود. من کوچکترین مشکلی با عثمان نداشته‌ام."

ژاوی اضافه کرد: "من همه چیز را شنیده‌ام این‌که او حرفه‌ای نبوده و از خودش مراقبت نکرده است. اکنون می‌توانم به شما بگویم که کاملا برعکس است، او مراقب خودش است، حرفه‌ای است، خوب تمرین کرده و در گروه و اطراف آن مثبت است. به همین دلیل است که می‌خواهم تاکید کنم که نه تنها من بلکه باشگاه نیز تصمیم گرفته‌ایم که او می‌تواند با تیم بازی کند. اگر او یک حرفه‌ای بد بود، ممکن بود در مورد چیز دیگری تصمیم می‌گرفتیم، اما او یک حرفه‌ای واقعی و یک الگو بود از نظر شیوه‌ای که خودش را در گروه نشان می‌داد و در نهایت این چیزی است که اهمیت دارد. باید ببینیم بین حالا تا پایان فصل چه اتفاقی می‌افتد... این به باشگاه بستگی دارد و به او بستگی دارد. او بازیکن مهمی است و من آن را دوست دارم."

این موضوع را ژاوی در حالی مطرح می‌کند که بارسلونا امشب در دیدار برگشت پلی آف لیگ اروپا پس از تساوی 1-1 در بازی رفت، به مصاف ناپولی می‌رود.
دمبله در آخر هفته در جریان پیروزی 4-1 بارسلونا مقابل والنسیا پس از انجام دو بازی قبلی از روی نیمکت شروع کرد و امیدوار است که امشب دوباره تاثیر بیشتری بگذارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала