Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناپولی 2 بارسا 4؛ صعود مقتدرانه مردان ژاوی مقابل چشمان هواداران رقیب

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2022
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا با برتری مقتدرانه در زمین ناپولی جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ اروپا را به دست آورد.
به گزارش اسپوتنیک، در مهم ترین دیدار دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ اروپا، بارسا در ورزشگاه مارادونای فقید به مصاف ناپولی رفت که در نهایت با شکست 4 بر 1 میزبانش، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت 5 بر 1 پیروزی را به دست آورد و صعودش را به دور بعدی قطعی کرد.
بارسا که شب فوق العاده خوب با نمایشی منظم را به نمایش گذاشت، در ابتدا روی یک توپی که محوطه جریمه خودی به آن رسید، در دقیقه موفق شد با پاس کاری عالی از خط دفاع توسط جوردی آلبا به گل برسد.
دقایقی بعد، بارسا در دقیقه 13 باز هم روی یک ضد حمله دیگر، این بار با شوت زیبا و دقیق فرانکی دی یونگ اختلاف را به دو گل رساند تا تیم ژاوی برتری اش را در زمین به میزبانش نامدارش دیکته کند.
در ادامه ناپولی به بازی برگشت و موفق شد در دقیقه 23 یکی از گل های خورده را از روی نقطه پنالتی توسط لورنزو اینسینه جبران کند.
این پایان کار نبود، زیرا در آخرین دقایق نیمه اول، نوبت به جرارد پیکه رسید که با ضربه دقیق در داخل 18 قدم، دروازه ناپولی را برای سومین بار باز کند تا بارسا نیمه اول را با خیالی آسوده به رختکن برود.
با شروع نیمه دوم، در حالی که انتظار میرفت بارسا تحت فشار حملات ناپولی قرار بگیرد، یک بار دیگر این تیم بود که به گل رسید. در دقیقه 59 نوبت به شوت دیدنی، تکنیکی و دقیقه اوبامیانگ رسید که دروازه میزبان ایتالیایی را باز کند تا حساب کار 4 بر 1 شود.
در ادامه ناپولی که راه سختی برای جبران و بازگشت به بازی داشت، در دقیقه 87 گل دومش را توسط متئو پولیتانو زد و یکی دیگر از گلهای خوره را جبران کرد، اما در نهایت بازی برتری 4 بر 2 بارسا به پایان رسید تا بارسا با حذف ناپولی، یکی از تیم های قدر رقابت های لیگ اروپا، گام بلندی برای قهرمانی در این مسابقات بردارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала