پولند خواهان تحویل تسلیحات بیشتر نظامی به اوکراین شد

© AP Photo / Alik KepliczВоенный парад в честь дня войска Польского в Варшаве
Военный парад в честь дня войска Польского в Варшаве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2022
عضو شوید
رئیس جمهور پولند از کشورهای غربی خواست تسلیحات بیشتری به اوکراین ارائه کنند.
به گزارش اسپوتنیک، آندری دودا، رئیس جمهور پولند، از کشورهای غربی خواست تا تسلیحات بیشتری را به اوکراین تحویل دهند.
دودا در ورشا با افتتاح نشست فوق‌العاده 9 کشور بخارست گفت: "ما باید بیشتر از اوکراین حمایت کنیم. به‌ویژه با تامین تسلیحات."
فرمت نه بخارست- نه کشور اروپای مرکزی و شرقی - بلغاریا، هنگری، استونیا، لیتوانیا، لتونیا، پولند، رومانیا، اسلواکیا و جمهوری چک را گرد هم می آورد.
ماشین های محاربوی استرایکر امریکائی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2018
تحویل عاجل تسلیحات نظامی امریکا به اروپا
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه صبح پنجشنبه اعلام کرد که در مورد عملیات نظامی ویژه برای غیرنظامی کردن اوکراین تصمیم گرفته است. او طی سخنرانی تلویزیونی خطاب به روس‌ها گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری ما است، جمهوری‌های مردمی دونباس با درخواست کمک به روسیه متوسل شدند." به گفته پوتین، تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود. وی از اردوی اوکراین خواست که از قومانده جنایتکارانه مقامات اوکراین پیروی نکنند، سلاح های خود را به زمین بگذارند و به خانه های خود بروند.
بعداً، وزارت دفاع روسیه تأکید کرد که نیروهای مسلح روسیه هیچ حمله راکتی، هوایی یا توپچی به شهرهای اوکراین انجام نداده اند: زیربنا های نظامی، تأسیسات دفاع هوایی، میدان های نظامی و هوانوردی توسط تسلیحات دقیق بالا از کار افتاده اند. این وزارت اطمینان داد که جمعیت غیرنظامی در خطر نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала