چشم پوشی اروپا از قتل شهروندان دونباس

© Sputnik / Valeriy Melnikov Мероприятия на Саур-Могиле в честь 72-й годовщины освобождения Донбасса от немецко-фашистских захватчиков в Донецкой области
Мероприятия на Саур-Могиле в честь 72-й годовщины освобождения Донбасса от немецко-фашистских захватчиков в Донецкой области  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2022
عضو شوید
روزنامه نگار نین گفت که رسانه های اروپایی در مورد قتل ساکنان دونباس سکوت کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نگار نین گفت که رسانه های اروپایی در مورد کشتار غیرنظامیان در دونباس خاموش اند.
کریستل نین، روزنامه‌نگار Donbass Insider که مطالب خود را در وب‌سایت بین‌المللی Reseauxمنتشر می‌کند، به ریانووستی گفت که شبکه‌های تلویزیونی اروپایی در مورد کشتار غیرنظامیان در دونباس سکوت کرده‌اند.
به گفته او، کانال های مرکزی اروپا گزارش های او را از دونباس نمی گیرند، زیرا او همیشه از مردم محلی می پرسد که آنها را چه کسی تیر باران می کند و گلوله بعدی از کجا آمده است.
Военнослужащие ВСУ на востоке Украины - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2022
تخریب قرارگاه های قوای مشترک اوکراین در دونباس
یک روزنامه نگار مستقر در دونباس و قبلاً گفت: "البته، این کانال ها نمی خواهند بگویند این قوای اوکراین است که غیرنظامیان را تیر باران می کند. آنها نمی خواهند در مورد آن بدانند و نمی خواهند آن را منتشر کنند."
نین در پاسخ به این سوال که آیا سانسور در شبکه های اروپایی وجود دارد یا خیر، پاسخ داد: البته، البته.
نین معتقد است که رسانه های غربی "اکنون در مورد حمله روسیه به اوکراین هیستریک هستند." "اما تمام آن هشت سال جنگ اینجا، هیستری آنها در مورد این همه غیرنظامی که مثل امروز کشته شدند کجا بود؟ آنها کجا بودند؟ آنها هشت سال سکوت کردند. حالا که اوکراین زیر آتش است، این یک رسوایی است. زمانی که آنها غیرنظامیان دونباس بودند رسوایی نبود. وقتی معلمان مکتب زیر گلوله های اردوی اوکراین جان باختند، رسوایی نیست؟ اینجا نه موقعیتی وجود دارد، نه اسلحه ای، نه سربازی، اینجا مکتب است. این مکتب قبلا اینجا بود. خدا را شکر که طفل ها اینجا نبودند اگر بچه ها امروز اینجا میبودند چه چیزی بود و سرمنشی سازمان ملل که می گوید این نسل کشی نیست. اگر نیست،پس چیست؟ به من بگو؟
آیا پوتین تست کرونا داده است؟  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2022
امروز به رسمیت شناختن جمهوریت های لوگانسک و دونباس معلوم میشود
وزارت دفاع روسیه تأکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه هیچ حمله ای به شهرهای اوکراین انجام نداده اند: زیربنا های نظامی با سلاح های بسیار دقیق استفاده می شود. به گفته این اداره، جمعیت غیرنظامی در خطر نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала