Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند رئالی می‌شود به این شرط...

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2022
عضو شوید
گفته می‌شود که ستاره گلزن دروتموند در صورت خروج ادن هازارد از رئال مادرید می‌تواند جانشین وی شود.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از فوتبال لندن، رامون آلوارز د مون خبرنگار اسپانیایی چند روز پیش در کانال یوتیوب خود مدعی شده بود که رئال در تلاش است تا هازارد را به صورت قرضی به چلسی برگرداند.
وی حالا در این باره توضیحات تکمیلی را داد:
” نمی توانم حتم بدهم که این انتقال تمام شده است اما می توانم بگویم که مذاکرات میان رئال و چلسی برای انتقال قرضی هازارد در جریان است. باشگاه های دیگری در لیگ انگلیس به او علاقمند هستند که نیوکاسل یکی از انهاست اما بحث اصلی مربوط به چلسی است. باید مشخص شود که هر کدام از دو تیم چند درصد از دستمزد را می پردازد.
رئال در صورت قرض دادن هازاراد باید بخشی از دستمزد را بپذیرد. رئال مادرید با جدایی مارسلو، بیل و ایسکو توان مالی لازم برای پرداخت دستمزد امباپه و هالند را دارد. رئال در زمینه سقف دستمزد لالیگا مشکلی ندارد اما سقف دستمزد درونی خود را دارد.
رئال با رفتن سه بازیکن مذکور از پرداخت 60 میلیون یورو دستمزد با احتساب مالیات معاف می شود. رئال برای این که برای پرداخت دستمزد هالند به مشکل نخورد و دچار بی نظمی نشود، به جدایی برخی بازیکنان نیاز دارد و با رفتن هازارد می توانند از پرداخت حدود 20 میلیون یورو از دستمزدش معاف شوند.
این 20 میلیون یورو برای پرداخت دستمزد هالند مهم خواهد بود. در حقیقت اگر هازارد برود، از نظر من یک ثانیه بعدش هالند به رئال می آید.”
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала