وزارت دفاع روسیه: 118 زیرساخت اوکراین از کار افتاد

© Sputnik / Maksim Zakharov /  مراجعه به بانک تصاویر Разрушенный пешеходный мост в районе населенного пункта Станица-Луганская
Разрушенный пешеходный мост в районе населенного пункта Станица-Луганская - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه در خبری گفته است که بیش از 100 زیرساخت نظامی اوکراین ازبین رفته است.
به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی وزارت دفاع روسیه به خبرنگاران گفت که نیروهای ویژه این کشور در عملیات های ویژه تاهنوز توانستند 118 زیر ساخت نظامی اوکراین را ازبین ببرند.
او گفت که روز گذشته حدود 83 زیرساخت نظامی اوکراین ازبین برده شد.
وزارت دفاع گفته است که از 118 هدف 11 فرودگاه نظامی، 13 پست فرماندهی و مرکز ارتباطی نیروهای مسلح اوکراین، 14 سامانه موشکی ضد هوایی اس-300 و اوسا، 36 ایستگاه راداری را در بر می‌گیرد.
Su-35C jets of the Russian Knights aerobatic team perform a demonstration flight at the Army-2020 forum outside Moscow.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2022
روسیه: چهار جنگنده و پهپاد سرنگون و 83 زیرساخت نظامی اوکراین از کار افتادند
قابل ذکر است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در این صحبت تلفنی به همتای فرانسوی خود "توضیحات جامعی بخاطر تصمیم برای انجام عملیات نظامی ویژه ارائه کرد."
قابل ذکر است که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه صبح پنجشنبه اعلام کرد که در مورد عملیات نظامی ویژه علیه اوکراین تصمیم گرفته است.
او در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به شهروندان روسیه گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری ما است، جمهوری‌های مردمی دونباس با درخواست کمک به روسیه متوسل شدند."
به گفته رهبر روسیه، تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود. وی از ارتش اوکراین خواست که از دستورات جنایتکارانه مقامات اوکراین پیروی نکنند، سلاح های خود را زمین بگذارند و به خانه های خود بروند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала