Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تأثیر مثبت حضور ژاوی روی عملکرد 4 بازیکن بارسا

© REUTERS / ALBERT GEAبرشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021
برشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
عضو شوید
با روی کار آمدن ژاوی هرناندز در بارسلونا، ستاره‌هایی چون جوردی آلبا، سرجینیو دست، جرارد پیکه و فرانکی دی‌یونگ عملکرد خوبی نشان داده‌اند و به سطح عمکلرد بالاتری رسید‌ه‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، در زمان حضور رونالد کومان در بارسلونا، ستاره‌های باتجربه بلوگرانا عملکرد ضعیفی داشتند و به نظر می‌رسید به پایان کارشان در این تیم رسیده‌اند. با اخراج مربی هالندی و روی کار آمدن ژاوی هرناندز، برخی از این بازیکنان به روزهای خوب شان بازگشته اند و بازیکنان جوان نیز عملکرد خیره‌کننده از خود شان نشان داده‌اند.
در این میان بازیکنانی چون جوردی آلبا، سرجینیو دست، جرارد پیکه و فرانکی دی‌یونگ درخشش خوبی زیر نظر ژاوی داشته‌اند و به سطح عمکلرد بالاتری رسید‌ه‌اند.
آلبا با روی کار آمدن ژاوی متحول شد و آمار نشان می‌دهد که وی ضمن ارائه نمایش خوب در خط دفاع، بیشتر از هر بازیکن دیگر پاس گُل داده‌است. این بازیکن اسپانیایی اخیراً مقابل ناپولی گلزنی کرد و تعداد گل ها و پاس گل های خود در این رقابت ها را به 10 رساند (2 گل، 8 پاس گل).
پیکه بازیکن دیگر است که پس از غلبه بر مصدومیت‌ها توانسته عملکرد خوبی به نمایش بگذارد. این بازیکن 35 ساله 17 بازی زیر نظر ژاوی انجام داده‌است. او همچنین با وجود سن بالایش یکی از سخت‌ترین مدافعان برای دریبل زدن در لالیگا است. او در مقابل ناپولی نیز نشان داد که می‌تواند برای بارسا گلزنی هم کند.
فرانکی دی‌یونگ هالندی نیز با ژاوی متحول شده و توانسته خوب بدرخشد. در نیم فصل اول انتقادات شدیدی از او وجود داشت و به نظر می‌رسد در سیستم جدید بارسا وفق نکند. با این حال، هرکسی که بازی او را در بازی مقابل ناپولی دیده باشد، ژاوی را به خاطر کارهایی که تاکنون در امر بهبود ستاره هالند انجام داده است، تحسین خواهد کرد.
سرجینیو دست چهارمین بازیکنی است که توانسته عملکرد خوبی از خودش نشان دهد و دیدگاه‌ها را در مورد خودش مثبت سازد. ژاوی در آغاز کارش که دست به اندازه کافی خوب نیست و بارسلونا حتی به فکر فروش او و خرید یک مدافع راست دیگر بود.
از آن زمان این بازیکن به سرعت تغییر کرده است. دست در حال حاضر خوب بازی می کند، به خصوص در چند بازی که جایگزین دنی آلوز شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала