Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم جالب باشگاه بیرمنگام در آستانۀ انتشار ششمین فصل سریال پیکی بلایندرز + عکس

© AP PhotoAston Villa's Jack Grealish sits, nursing a sore head, after being punched by a Birmingham City fan at a game on 10 March 2019
Aston Villa's Jack Grealish sits, nursing a sore head, after being punched by a Birmingham City fan at a game on 10 March 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
عضو شوید
سران باشگاه بیرمنگام تصمیم گرفته اند تا در دیدار برابر هادرسفیلد با نام اسمال هیت آلیانس که نام قدیمی باشگاه و منطقۀ که در آن گروه پیکی بلایندرز فعالیت داشت، به میدان بروند و مدیران ارشد تیم نیز کلاه معروف خانواده شلبی را بپوشند.
به گزارش اسپوتنیک، سریال پیکی بلایندرز که کیلیان مورفی نقش اول آن را بازی می‌کند، هشت سال پیش برای نخستین بار از بی‌بی‌سی پخش و با استقبال مخاطبان و منتقدان روبرو شد. شمار بینندگان سریال از دو میلیون نفر در فصل اول به چهار میلیون در فصل چهارم افزایش پیدا کرد و پس از آن هم با محبوبیت زیادی در نتفلیکس روبرو شد. فصل پنجم سریال که پخش آن از سال 2019 آغاز شد، بیش از پنج میلیون بیننده داشت و همین سبب شد تا استیون نایت خالق و نویسنده این سریال محبوب فصل ششم آن را بسازد و قرار است طی روزهای آینده منتشر شود.
در همین حال باشگاه بیرمنگام که متعلق به منطقه اسمال هیت، جایی که در گذشته در آن گروه پیکی بلایندرز فعالیت داشت و این باشگاه نیز در آغاز با همین نام به فعالیت کارش را شروع کرد، تصمیم گرفته تا در دیدار پیشرو برابر هادرسفیلد، در رقابت‌های چمپیونشیپ نام باشگاه را تغییر دهد و با برند و نام قدیمی یعنی " اسمال هیت" به میدان برود.
این موضوع را باشگاه بیرمنگام امروز همگانی کرد و با انتشار بیانیه‌ای گفت که این کار به دستور پیکی بلایندرز( اشاره به دیالوگ سریال) انجام خواهد شد.
باشگاه بیرمنگام که در سال 1875 تأسیس شد، در آغاز با نام اسمال هیت فعالیت داشت و در سال 1905 به باشگاه بیرمنگام اف سی تغییر نام داد.
این تصمیم در حالی گرفته شده که قرار است فردا یکشنبه فصل ششم سریال پیکی بلایندرز منتشر شود و انتظار دوستداران توماس شلبی به پایان برسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала