Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال و فرصت جذب هم‌زمان امباپه و هالند + عکس

© REUTERS / WOLFGANG RATTAY Borussia Dortmund PSJ oyunu
 Borussia Dortmund PSJ oyunu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
عضو شوید
رئال مادرید در حال بررسی شرایط مالی است و مدیران این باشگاه تمام تلاش شان را دارند تا هر دو بازیکن را به صورت هم‌زمان به خدمت بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید چندین سال است که امباپه را زیر نظر دارد و مدیران این باشگاه می‌خواهند ستاره فرانسوی را هر طوری شده به خدمت بگیرند. این باشگاه در تابستان آینده شانس طلایی برای به خدمت گرفتن کلیان دارد و می‌تواند ستاره تیم ملی فرانسه را به صورت آزاد جذب کند.
از سویی هم پرز دوست دارد ارلینگ هالند را نیز به خدمت بگیرد زیرا تیمش در خط حمله ضعف‌های بزرگی دارد و اگر بنزما نباشد، کهکشانی‌ها به راحتی به گُل دست پیدا نمی‌کنند.
رئیس رئال مادرید قصد داشت تا ستاره نروژی را در تابستان 2023 به خدمت بگیرد اما علاقه تیم‌های بزرگی چون بارسلونا، پاریسن‌جرمن، بایرن مونیخ و منچسترسیتی، زنگ هشدار را به صدا آورده و وی نگران است که همانند سال 2004 که فرصت جذب رونالدینیو را از دست داد، هالند را نیز از دست بدهد.
از همین رو مدیران رئال روی طرحی کار دارند تا بتوانند هر دو بازیکن را به خدمت بگیرند و خط حمله تیم شان را تقویت کنند. اما چنین طرحی با توجه به شرایط اقتصادی رئال مادرید قابل تطبیق است و پرز می‌تواند دو ابر ستاره را به صورت هم‌زمان به خدمت بگیرد؟
نشریه مارکا به این پرسش پاسخ داده و می‌گوید که در صورت انجام برخی معاملات ممکن است رئال مادرید هر دو بازیکن را در تابستان آینده به خدمت بگیرد.
طبق گزارش این منبع، رئال مادرید با خروج بازیکنانی مانند ایسکو، بیل و مارسلو سقف دستمزد خود را کاهش خواهد داد و با فروش ادن هازارد می‌تواند تا جای بیشتر در بیلانس مالی باز کند و شرایط جذب هر دو بازیکن را مهیا سازد.
از سویی هم کهکشانی‌ها در چند سال آخر خرید بزرگ نداشته اند و پرز پولی زیادی در حسابش دارد تا بتواند چند بازیکن گرانقیمت به خدمت بگیرد. رئیس رئال مادرید گزینه‌های وام را نیز در اختیار دارد و می‌تواند با اسپانسرهای بزرگ صحبت کند و هزینۀ جذب هالند را از این طریق نیز مهیا سازد.
همه چیز نشان می‌دهد که رئال مادرید با اندکی دقت می‌تواند هر دو بازیکن را در تابستان آینده به خدمت بگیرد و این موضوع لرزه به اندام حریفان انداخته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала