Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رضایت کوتینیو از دوران حضورش در بارسا

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match
Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
عضو شوید
فیلیپه کوتینیو ستاره قرضی بارسلونا در استون ویلا، از پیوستن به بلوگرانا پشیمان نیست و گفته است که همیشه رویایش بازی برای این تیم بوده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، فیلیپه کوتینیو که در جنوری سال 2018 با مبلغ 150 میلیون یورو از لیورپول جدا شد و به بارسلونا پیوست، چندی قبل و پس از گذشت 4 سال سال ناکام در نیوکمپ، بار دیگر به صورت قرضی به لیگ برتر انگلیس بازگشت و در حال حاضر برای باشگاه استون ویلا بازی می‌کند.
او در بازگشت به لیگ برتر فوق‌العاده بوده و توانسته زیر نظر استیون جرارد به روزهای اوج خودش باز گردد.
کوتینیو پس از مدت‌ها از فوتبال لذت می‌برد و گفته است که از بازگشت به لیگ برتر بسیار خوشحال است و از دوران حضورش در بارسلونا نیز رضایت دارد.
او این موضوع را با ESPN مطرح کرد و گفت:" امروز خیلی خوشحالم. آرزویم بازگشت به لیگ برتر بود، امروز این فرصت را دارم و بسیار خوشحالم. هر روز سخت تمرین می‌کنم تا خوب بازی کنم و نتایج خوبی برای تیمی که امروز برایش بازی می‌کنم، به ارمغان بیاورم. البته که همیشه می‌خواستم به لیگ برتر بازگردم و حضور در یک باشگاه بزرگ خیلی من را خوشحال می‌کند."
ستاره برازیلی در مورد جدایی از لیورپول و پیوستن به بارسا گفت:" در لحظات مشخص باید تصمیم بگیریم و یکی از آرزوهای من، بازی کردن برای بارسلونا بود. در آن لحظه تصمیم گرفتم تا این راه را بروم، اما همیشه به لیورپول و هوادارانش احترام گذاشته‌ام و سعی کردم رابطه‌ام را با ان‌ها حفظ کنم. در آن لحظه باید تصمیم می‌گرفتم و حالا از آن پشیمان نیستم."
کوتینیو که در قراردادش با استون ویلا بند خرید دائمی 40 میلیون یورویی وجود دارد، ممکن در پایان فصل به صورت دائمی از بارسلونا جدا شود و در لیگ برتر به کارش ادامه دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала