Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار مسی به پاریس: رونالدو بیاید، من میروم!

© AFP 2023 / Josep LagoФутболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле
Футболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
عضو شوید
اِل‌ناسیونال مدعی است که لیونل مسی ستاره پاریسن‌جرمن با پیوستن رونالدو به این تیم مخالف است و هشدار داده که در صورت آمدن ستاره پرتگالی به پارک د پرانس، وی این تیم را ترک خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اخیراً رسانه‌های فرانسوی مدعی شده بودند که در صورت رفتن مائوریسیو پوچتینو به منچستریونایتد، سران پاریسن‌جرمن، زین‌الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید را به عنوان جانشین وی استخدام خواهند کرد و سرمربی فرانسوی هدایت پاریسی‌ها را به عهده خواهد گرفت.
Barcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2022
ورزش
مسی و رونالدو در یک تیم؛ پی‌اس‌جی به واسطه زیدان، کریس را به پاریس می‌آورد + عکس
طبق گزارش منابع فرانسوی، زیدان در صورت جدایی امباپه، کریستیانو رونالدو ستاره پرتگالی منچستریونایتد را که از شرایط خودش در اولدترافورد رضایت ندارد را به پارک د پرانس خواهد آورد تا رویایی رئیس پاریسن‌جرمن را برآورده کند و مسی و کریستیانو در یک تیم بازی کنند.
حالا نشریه اِل‌ناسیونال مدعی شده که لیونل مسی با پیوستن رونالدو به این تیم مخالف است و هشدار داده که در صورت آمدن ستاره پرتگالی به پارک د پرانس، وی این تیم را ترک خواهد کرد.
گفته می‌شود که ستاره آرجانتینی نمی‌خواهد تا زیر نام و شهرت رونالدو قرار بگیرد و با وی که سال‌ها رقابت داشته، در یک تیم بازی کند.
رسانه‌ها مدعی اند که مسی از جذب هالند حمایت می‌کند و خواهان جذب ستاره دورتموند به جای رونالدو است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала