Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملاقات پنهانی مدیران بارسا با نماینده هالند؛ کار رئال تمام است؟

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
عضو شوید
خوان لاپورتا، جوردی کرایف و مینو رایولا اخیراً یک جلسه محرمانه برای گفت‌وگو در مورد ارلینگ هالند و نصیر مزروئی داشته اند و به نظر می‌رسد که به نتایجی نیز دست یافته‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند، یکی از بازیکنانی است که با درخشش خودش در بوندسلیگا، توجه بسیاری از تیم‌های بزرگ را به خود جلب کرده و همه تیم‌های مطرح اروپایی، خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن اند.
ستاره نروژی اما دوست دارد به فوتبالش در اسپانیا ادامه دهد و همین موضوع سبب شده تا رقابت اصلی میان بارسلونا و رئال مادرید شکل گیرد و کارشناسان شانس کهکشانی‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی بلوگرانا بیشتر بدانند.
مدیران بارسلونا اما تمام تلاش خود شان را می‌کنند تا این مهاجم گُلزن و توانا را به خدمت بگیرند و برای سال‌های طولانی خط حمله تیم شان را بیمه کنند. در تازه‌ترین تلاش‌ها مدیران ارشد بارسلونا با مدیر برنامه‌های ستاره نروژی ملاقات پنهانی داشته اند و در چند مورد با هم گفت‌وگو کرده‌اند.
طبق گزارش De Telegraaf، خوان لاپورتا رئیس، جوردی کرایف مشاور بارسا و مینو رایولا مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند اخیراً یک جلسه محرمانه برای گفت‌وگو درباره ارلینگ هالند و نصیر مزروئی داشته اند و برای به خدمت گرفتن هردو بازیکن در تابستان آینده صحبت کرده‌اند.
این موضوع را چند رسانۀ دیگر به شمول اسپورت و موندو دیپورتیوو و سایت گل نیز تایید کرده‌اند و می‌گویند که نتایج این گفت‌وگو‌ نیز بسیار خوب بوده‌است.
گفته می‌شود که حقوق ارلینگ هالند بین 25 تا 30 میلیون یورو در سال است. مبلغ انتقال وی نیز 75 میلیون یورو است و هنوز مشخص نیست که بارسا توانایی خرید او را خواهد داشت یا خیر، اگرچه نشانه‌های مثبتی از حضور آن‌ها در رقابت برای ستاره نروژی وجود دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала