Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقش پپ در بازگشت لمپارد به دنیای مربی‌گری

© AFP 2023 / DANIEL LEAL-OLIVASFrank Lampard
Frank Lampard - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
عضو شوید
فرانک لمپادر سرمربی فعلی اورتون فاش کرد که پس از اخراج از چلسی، پیامی از سوی پپ گواردیولا دریافت کرده و سرمربی اسپانیایی از کاری که وی استمفورد بریج انجام داده، تعریف و تمجید کرده و به وی خاطر نشان ساخته که در آینده فرصت‌های بهتری خواهد داشت تا در دنیای مربی‌گری کارهای بزرگی انجام دهد.
به گزارش اسپوتنیک، در جنوری سال 2021، سران باشگاه چلسی تصمیم گرفتند فرانک لمپارد را از هدایت تیم شان برکنار و توماس توخل را جانشین وی سازند. این تصمیم با توجه به نتایج و جام‌هایی که توخل با چلسی کسب کرد، درست بود و نشان داد که فرانک لمپارد توانایی مدیریت آبی‌ها را به دلیل تجربه کمتر نداشت.
این موضوع تأثیرمنفی روی لمپارد گذاشت و سرمربی انگلیسی احساس می‌کرد که دوران مربی‌گری او آغاز نشده، پایان یافت. در همین زمان پپ گواردیولا به کمک لمپارد شتافته و وی با ارسال پیامی، از کاری که فرانک در استمفورد بریج انجام داده، تعریف و تمجید کرده و به وی خاطر نشان ساخته که در آینده فرصت‌های بهتری خواهد داشت تا در دنیای مربی‌گری کارهای بزرگی انجام دهد.
این موضوع لمپارد در یک نشست خبری فاش کرد و به خبرنگاران گفت:" من برای پپ احترام زیادی قائلم. من به عنوان یک بازیکن مقابل او قرار گرفتم، تیم هایش باورنکردنی بودند. بنابراین برقراری ارتباط با او که با صداقت تمام باعث تحریک بازگشت من به دنیا مربی‌گری شد، کار بزرگی بود. این به من دید واقعی را نسبت به کارهایی که مدیران ارشد و افراد برتر انجام می دهند، داد."
لمپارد در حالی از پپ تمجید کرده که چندی قبل یورگن کلوپ نیز از وی به نیکویی یاد کرد و اظهار داشت که مربی اسپانیایی اولین کسی بود که پس از قهرمانی لیورپول در فصل 2019-2020 لیگ برتر انگلستان، به وی تماس گرفت و این دستاورد را تبریک گفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала