Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هدف بزرگ پی‌اس‌جی برای تقویت خط میانی مشخص شد + عکس

© AFP 2023 / FRANCK FIFELe logo du PSG
Le logo du PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
عضو شوید
طبق گزارش منابع آگاه، پاریسن‌جرمن قصد دارد تا انگولو کانته فرانسوی را برای تقویت میانی در تابستان آینده به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن با آن که در خط حمله ستاره‌های بزرگی چون نیمار، مسی و امباپه را در اختیار دارد، در بعضی بازی‌ها در امر گُلزنی عملکرد خوبی نداشته و کارشناسان این موضوع را به هافبک‌های تیم ربط می‌دهند و مدعی اند که به جز وراتی، سایر بازیکنان خط میانی پی‌اس‌جی نمی‌توانند برای مهاجمان موقعیت بسازند.
به همین دلیل سران پی‌اس‌جی قصد دارند تا در تابستان آینده خط میانی تیم شان را تقویت کنند و چند هافبک توانا و خلاق جذب کنند. رسانه‌های پاریسی مدعی اند که مدیران پی‌اس‌جی، پُل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد که قراردادش در تابستان به پایان می‌رسد را زیر نظر دارند و به احتمال زیاد وی را به صورت آزاد به خدمت خواهند گرفت.
در همین حال نشریه تلگراف مدعی شده که رهبر خط میانی چلسی نیز نامش در فهرست خریدهای تابستان چلسی وجود دارد و پاریسی‌ها برای جذب انگولو کانته فرانسوی تلاش‌هایی در تابستان آِینده انجام خواهند داد.
کانته که در حال حاضر تا سال 2023 با چلسی قرارداد دارد، یکی از بازیکنان ثابت آبی‌ها است و به نظر نمی‌رسد که این باشگاه وی را به فروش برساند و با این هم پاریسی‌ها برای جذب وی اقدام خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала