Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رونالدو به انتقادات از خودش: آمار همه چیز را ثابت می‌کند

© REUTERS / PHIL NOBLEرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در پاسخ به منتقدان خودش گفته است که از شرایط و فُرم خودش کاملاً راضی است و لازم نمی‌داند تا به کسی در این مورد وضاحت دهد زیرا آمار و ارقام همه چیز را بیان می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، نخستین فصل از دومین دورۀ حضورش در منچستریونایتد را تجربه می‌کند و در این فصل 15 بار برای شیاطین سرخ موفق به گلزنی شده که بیشتر از سایر بازیکنان این تیم بوده است.
با این هم به از رونالدو انتقادات زیادی در فصل جاری صورت گرفته زیرا وی قبل از گُلزنی به برایتون، 46 روز موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده بود و روزهای سختی را سپری می‌کرد.
ستاره یونایتد اما بی‌خیال این انتقادات بوده زیرا معتقد است که آمار و ارقامش در فصل جاری بسیار خوب بوده و فُرم خودش کاملاً راضی است.
او در مصاحبۀ با DAZN، پاسخ منتقدان خودش را داد و گفت:" من سال به سال توانایی‌های خودم را نشان می‌دهم و آمار و ارقام این را ثابت می‌کند. لازم نیست این را من به شما بگویم که من خیلی خوب هستم، زیرا آمار خوبی وجود دارند."
رونالدو در ادامه افزود:" واقعیت‌ها واقعیت هستند، بقیه چیزها نه. من هنوز هم در تیم ملی و منچستریونایتد گل می‌زنم و به تیمم کمک می‌کنم و به همین دلیل است که می‌خواهم همین‌طور ادامه دهم. من از 18 سالگی در سطح بالایی بازی کردم و 15 تا 16 سال در اوج بودم. این فداکاری، اشتیاق و جاه طلبی من این است که همیشه سخت کار کنم. به همین دلیل است که من همچنان از نظر عملکرد، جام‌ها، گل‌ها و رکوردها در صدر جهان هستم."
رونالدو در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که منچستریونایتد در لیگ برتر حال و روز خوش ندارد و با 46 امتیاز از 26 بازی نسبت به آرسنال 45 امتیازی که دو بازی کمتر دارد، در رده چهارم جدول قرار دارد و احتمال قهرمانی نمی‌رود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала