Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو بخاطر رئال از یونایتد میگذرد؛ آینده ای که بهم گرده خورده است!

© REUTERS / Dylan MartinezTottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino
Tottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
عضو شوید
سرمربی پی اس جی رویای مربیگری در رئال مادرید را در سر دارد.
به گزارش اسپوتنیک، مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری سن ژرمن که زمزمه های حضورش روی نیمکت منچستریونایتد شنیده میشود، این پیشنهاد را برای حضور روی نیمکت رئال مادرید رد کرده است.
گزارش ها در فرانسه حاکی از آن است که مربی آرژانتینی در تابستان امسال در صورتی که نتواند غول فرانسوی را به عنوان قهرمانی UCL برساند، از جمع پاریسی ها جدا خواهد و محتمل ترین گزینه، منچستریونایتد است.
شیاطین سرخ مدت زیادی است که به شدت با سرمربی سابق تاتنهام در ارتباط اند و میخواهند او را در فصل بعدی روی نیمکت خود داشته باشند، اما بر اساس ادعای سپورت مایل، این مربی از زمانی که شنیده رئال مادرید نیز به دنبال جیگزینی برای کارلو آنچلوتی است، از رفتن به یونایتد خودداری کرده است.
بر اساس گزارش ها در اسپانیا، پوچتینو در سال 2018 با جدایی زیدان از جمع کهکشانی ها پیشهاد کار در برنابئو را رد کرد، ولی حالا در اسپانیا گزارش شده است که پرز قصد دارد این سرمربی آرژانتینی را جانشین آنچلوتی در تیمش کند.
پوچتینو نیز در صورتی جانشین سرمربی با تجربه ایتالیایی رئال خواهد شد که وی نتواند رئال را به قهرمانی لالیگا و یا هم لیگ قهرمانان برساند.
این در حالیست که دو تیم پی اس جی و رئال در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان با هم جدال میکنند و بازی شکست رئال در بازی رفت، آینده هر دو مربی به هم گره خورده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала