بریتانیا علیه پوتین و لاوروف تحریم وضع کرد

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر Президент России Владимир Путин и министр иностранных дел России Сергей Лавров на российско-саудовских переговорах
Президент России Владимир Путин и министр иностранных дел России Сергей Лавров на российско-саудовских переговорах - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
عضو شوید
بریتانیا تحریم های جدیدی را علیه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه اعمال کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، بریتانیا اعلام کرده است که دارایی های پوتین و لاوروف را مسدود می‌کند، اما در سند تحریم‌ها مشخص نشده که کدام دارایی ها مورد بحث است و آیا آنها وجود دارند یا خیر.
اخیرا دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به درخواست‌های واشنگتن برای مسدود سازی دارایی‌های پوتین واکنش نشان داد و گفت، رئیس جمهوری روسیه عادت دارد پول‌هایش را در بانک "روسیا" نگه دارد که پیشتر تحریم شده است و به این مساله اشاره کرد که تحریم‌ها برای نمایندگان رئیس‌ جمهوری روسیه نیز دردناک نخواهد بود.
براساس فهرست تحریم‌های منتشر شده از سوی وزارت خارجه بریتانیا، دلیل تحریم پوتین این بوده است که وی مسوول سیاست دولت و نیروهای مسلح روسیه است که "در فبروری 2022 به ارتش دستور داد تا به اوکراین حمله کنند".
دلیل اعمال تحریم‌ها علیه لاوروف به گفته وزارت خارجه بریتانیا این بوده که او یکی از شخصیت‌های کلیدی است که تصمیم می‌گیرد و بنابراین "در بی ثباتی و تضعیف تمامیت ارضی و حاکمیت اوکراین دست دارد".
برخلاف افراد قبلی که به دلیل رویدادهای اطراف اوکراین در لیست تحریم های بریتانیا قرار داشتند، لاوروف و پوتین از ورود به بریتانیا منع نشده اند.
آیا پوتین تست کرونا داده است؟  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2022
پوتین: روسیه آمادگی پاسخ به تحریمات غرب را دارد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала