وزارت دفاع روسیه درباره عملیات غیرنظامی کردن اوکراین به جعلیات زیادی اشاره کرد

© Sputnik / Наталья Селиверстова /  مراجعه به بانک تصاویر Флаг на здании министерства обороны РФ на Фрунзенской набережной в Москве
Флаг на здании министерства обороны РФ на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه به فراوانی جعلیات ناشی از موفقیت عملیات غیرنظامی کردن اوکراین اشاره کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که از آنجایی که نیروهای مسلح روسیه با موفقیت ماموریت های رزمی خود را طی یک عملیات نظامی ویژه انجام می دهند، افزایش تعداد خبرهای جعلی ها مشاهده می شود.
در این گزارش آمده است: "از آنجایی که نیروهای مسلح روسیه با موفقیت ماموریت‌های رزمی خود را طی یک عملیات نظامی ویژه انجام می‌دهند، ما شاهد افزایش تعداد خبرهای جعلی‌های پریشان آور و اطلاعات نادرست آشکار منتشر شده توسط "نیروهای ذخیره ای اوکراین" در شبکه‌های اجتماعی هستیم".
Официальный представитель министерства обороны РФ генерал-майор Игорь Конашенков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
حملات شبانه روسیه به اهداف نظامی در اوکراین
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فیبروری عملیات نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به روس ها گفت، که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری از سوی ما است، جمهوری های مردمی دونباس درخواست کمک کرده اند".
به گفته رهبر روسیه، تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم در اوکراین خواهد بود. وی از ارتش اوکراین خواست که از دستورهای جنایتکارانه مقام های اوکراین پیروی نکنند، سلاح های خود را زمین بگذارند و به خانه های خود بروند.
سپس، وزارت دفاع روسیه تأکید کرد که نیروهای مسلح روسیه هیچ حمله ای به شهرهای اوکراین انجام نداده اند: زیرساخت های نظامی با سلاح های بسیار دقیق از کار افتاده است. به گفته این اداره، جمعیت غیرنظامی در خطر نیست.
پس از آن وزارت دفاع روسیه افزود، که مرزبانان اوکراینی "هیچ مقاومتی نشان نمی دهند"، در برخی موارد ارتش اوکراین تسلیم می شود و پس از آن فرصت بازگشت به آغوش خانواده های خود را دارند.
صبح روز جمعه 118 تاسیسات نظامی اوکراین از مدار بیرون شدند و نیروگاه هسته ای چرنوبیل تحت کنترل درآمد. وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرد: سامانه‌های دفاع هوایی اوکراین سرکوب شده‌اند، زیرساخت‌های نظامی پایگاه‌های هوایی نظامی از کار افتاده است.
با قضاوت بر اساس ویدئو در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های اوکراینی، بخش‌های مختلف این کشور، از جمله حومه کیف ، پیش از این به کنترل نیروهای روسیه افتاده است. نقشه دقیق مناطق اوکراین که ارتش روسیه در آن فعالیت می کند هنوز به طور رسمی منتشر نشده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала