Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برابری امباپه با زلاتان؛ کلیان دومین گُلزن تاریخ پی‌اس‌جی + عکس

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2022
عضو شوید
کلیان امباپه از تبدیل شدن به دومین گلزن تاریخ باشگاه پاریسن‌جرمن و برابر با رکورد زلاتان ابراهیموویچ ابراز خرسندی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته در ادامه‌ی هفته‌ی بیست‌وششم رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های فرانسه، لوشامپیونه، پاریسن‌جرمن صدرنشین، در ورزشگاه خانگی خود، پارک‌دوپرنس، میزبان تیم سن اتین بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-3 شکست دهد.
در این دیدار کلیان امباپه درخشان ظاهر شد و توانست در دقایق 42 و 47 برای تیمش دبل کند و پیروزی بزرگی را رقم بزند.
کلیان با دو گُل که برابر سن اتین به ثمر رساند، به رکورد 156 گل زده‌ی زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سابق این تیم برابر کرد و به دومین گُلزن تاریخ باشگاه پاریسن‌جرمن مبدل شد.
کلیان پس از رسیدن به رکورد زلاتان ابراز خوشحالی کرد و در این مورد گفت:" همه ما مدانیم زلاتان در پاریسن‌جرمن چه عملکردی داشته و او بازیکنی نمادین در این باشگاه است. من موفق شدم به رکورد زلاتان دست پیدا کنم و اگر مشکل خاصی ایجاد نشود از آن گذر خواهم کرد. در ادامه ادینسون کاوانی بالای سر من باقی می ماند و خواهیم دید که شرایط چگونه پیش خواهد رفت. تبدیل شدن به آقای گل تاریخ باشگاه اتفاق بزرگی است، اما باید ببینیم چه می شود."
امباپه که قراردادش در پایان فصل با پی‌اس‌جی به اتمام می‌رسد، با آقای گُل تاریخ باشگاه پاریسن‌جرمن یعنی کاوانی، 44 گُل فاصله دارد و در صورتی که تمدید نکند، نمی‌تواند به این رکورد دست یابد و اگر در پارک د پرانس بماند، فصل آینده اقای گُل تاریخ پی‌اس‌جی خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала