Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید ویژه پوچتینو از ستاره تیمش: کاری که امباپه انجام می‌دهد، باور نکردنی است

© REUTERS / MARKO DJURICAماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق
ماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2022
عضو شوید
سرمربی پاریسن‌جرمن پس از پیروزی ارزشمند برابر سن اتین، به تمجید از کلیان امباپه فوق ستاره تیمش پرداخت و مدعی شد کارهایی که ستاره فرانسوی در زمین انجام می‌دهد، باور نکردنی است.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته پاریسن‌جرمن در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ 1 فرانسه، در پارک د پرانس میزبان سن اتین بود و موفق شد حریف را با نتیجه 1-3 شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول استحکام بخشد.
در این دیدار کلیان امباپه فرانسوی درخشش بی‌نظیر داشت و موفق شد در دقایق 42 و 47 دبل کند و در کنار گُل دنیلو پریرا در دقیقه 52، پیروزی را برای تیمش به ارمغان بیاورد.
پس از بازی مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرجانتینی پاریسن‌جرمن به تمجید از کلیان امباپه پرداخت و اظهار داشت که کارهای وی در زمین بازی باور نکردنی است.
او به خبرنگاران گفت:" کارهایی‌ کیلیان امباپه در زمین انجام می‌دهد آسان نبوده و عملکرد این بازیکن باورنکردنی است. خیلی خوشحالم زیرا جریان بازی را خیلی خوب به پایان رساندیم و اتفاقات همانطور که ما می خواستیم رقم خورد. لئو مسی و نیمار نیز نقش مهمی در پیروزی تیم برابر سنت اتین داشتند. شرایط کیلیان خوب است و او یک هفته فرصت دارد تا تمرین کند زیرا او در دیدار مقابل نیس محروم است. در نیمه دوم هر کاری که لازم بود انجام دادیم تا در این مسابقه به پیروزی دست یابیم."
پوچ در حالی به تمجید از کلیان پرداخته که این بازیکن تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارد و احتمال می‌رود در پایان فصل از این تیم جدا و راهی رئال مادرید شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала