دومای دولتی روسیه تحریم های احتمالی در برابر ذخایر روسیه را دزدی خواند

© Sputnik / Vladimir FedorenkoПленарное заседание Госдумы РФ
Пленарное заседание Госдумы РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2022
عضو شوید
رئیس کمیته دومای دولتی روسیه تحریم های احتمالی ذخایر بین المللی فدراسیون روسیه را دزدی خواند.
به گزارش اسپوتنیک، اناتولی آکساکوف، رئیس کمیته دومای دولتی در بازار مالی گفت: تحریم‌هایی که غرب تهدید می‌کند بر ذخایر بین‌المللی روسیه اعمال می کند در واقع دزدی دارایی دیگران است.
او گفت: "این در واقع یک تلاش است، این دزدی است، در واقع مال دیگری ربوده می شود".
او تاکید کرد، که روسیه بخشی جدایی ناپذیر از اقتصاد جهانی است و چنین اقدامی "بریدن شریان های مالی" است که برای ارگانیسم اقتصادی بسیار "دردناک" است.
SWIFTسیستم پرداختی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
بلومبرگ از قصد امریکا برای اصرار بر قطع ارتباط روسیه از سوئیفت خبر داد
در 24 فیبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه آغاز عملیات ویژه در دونباس را به منظور "غیر نظامی کردن و غیر نظامی کردن اوکراین" اعلام کرد.
این تصمیم بلافاصله با واکنش غرب همراه شد. بریتانیا، اتحادیه اروپا، ایالات متحده امریکا و کانادا تحریم هایی را در برابر فدراسیون روسیه اعمال کردند، که از پیش تهیه و تنظیم شده بود. این اقدامات در برابر بانک‌های روسی، اعضای دومای دولتی که از به رسمیت شناختن جمهوری های دونتسک و لوهانسک حمایت کردند، برخی از بازرگانان و همچنین به ویژه در برابر ولادیمیر پوتین و وزیر خارجه روسیه سرگئی لاوروف است.
لیتوانی، لتونی، استونی، بلغارستان، جمهوری چک، رومانی، اسلوونی، بریتانیای کبیر، لهستان، فنلاند، فرانسه، اسپانیا حریم هوایی خود را به روی هواپیماهای روسیه بسته اند.
افزون بر این، کشورهای غربی قصد دارند شماری از بانک های روسیه را از سوئیفت جدا کرده و محدودیت هایی را برای بانک روسیه اعمال کنند تا از بکار گیری از ذخایر طلا و ارز برای پشتیبانی از روبل جلوگیری کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала