Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان بارسا در اندیشۀ هم‌بازی شدن دوباره با مسی و سوارز قبل از بازنشستگی

© AFP 2023 / Josep LagoИгрок "Барселоны" Клеман Лангле празднует забитый гол в матче с "Леганесом"
Игрок Барселоны Клеман Лангле празднует забитый гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2022
عضو شوید
سرجیو بوسکتس دوست دارد تا قبل از بازنشستگی با لیونل مسی و لوئیز سوارز در تیم دیگری بازی کند و پس از آن کفش‌هایش را بیآویزد.
به گزارش اسپوتنیک، سرخیو بوسکتس که در سال‌های آخر یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی بوده و همواره در خط میانی بارسلونا به عنوان بازیکن فیکس بازی کرده‌است، کم کم به پایان فوتبالش در کاتالونیا نزدیک می‌شود و ممکن است پس از پایان قراردادش در سال 2023، راهی تیم دیگری شود و در سطح پائین‌تری از بارسا از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
این بازیکن اما دوست دارد تا قبل از بازنشستگی با لیونل مسی و لوئیز سوارز، دو هم‌تیمی سابقش در تیم دیگری بازی کند و پس از آن کفش‌هایش را بیآویزد.
این موضوع را ژاوی کامپوس در Onze مطرح کرده و می‌گوید که کاپیتان بارسا رویای هم‌بازی شدن با مسی و سوارز را در تیم اینترمیامی دارد و می‌خواهد با این دو بازیکن در لیگ آمریکا هم‌بازی شود.
بوسکتس و مسی تا سال 2023 با تیم‌های شان قرارداد دارند و می‌توانند پس از اتمام قرارداد شان راهی تیم داوید بکهام شوند اما سوارز برعکس هر دو بازیکن ممکن در پایان فصل راهی لیگ MLS برود.
بوسکتس در این فصل برای بلوگرانا بازیکن حیاتی بوده و تاکنون 34 بازی در تمامی مسابقات انجام داده است. با این حال، او ممکن است به دنبال ترک این باشگاه در سال 2023 باشد که در آن 35 ساله ‌می‌شود و قراردادش نیز به پایان می‌رسد.
اگر این سه ستاره در نهایت به اینتر میامی بروند و دوران حرفه‌ای خود را با تیم دیوید بکهام به پایان برسانند، مطمئناً تاریخ لیگ MLS را درخشان خواهند کرد و اعتبار زیادی به این لیگ خواهند بخشید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала