Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کنایه مدافع فرانسوی به مسی: گُل‌های من بیشتر از او در لیگ 1 است + عکس

© REUTERS / BENOIT TESSIERمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2022
عضو شوید
عادل رامی مدافع فرانسوی باشگاه تروا، به مسی کنایه زد و گفت که با وی در امر گُلزنی در حال رقابت قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی ستاره 34 ساله پاریسن‌جرمن که تابستان گذشته به صورت آزاد از بارسلونا به این باشگاه پیوست، درخشش خوبی در امر گُلزنی نداشته و فقط 2 گُل در 16 بازی برای پاریسی‌ها به ثمر رسانده است.
این موضوع سبب شده تا بسیاری از بازیکنان به شکل کنایه‌آمیز از ستاره آرجانتینی انتقاد کنند و درخشش وی در لالیگا برای بارسلونا را زیر سوال ببرند.
در تازه‌ترین مورد عادل رامی مدافع فرانسوی باشگاه تروا، به مسی کنایه زده و گفته که با وی در امر گُلزنی در حال رقابت قرار دارد و با وجود 36 سال سن هنوز در آماده است.
این بازیکن 36 ساله که اخیراً پس از دو سال دوری به لیگ 1 بازگشته است و در این فصل در 12 بازی برای تروا در لیگ و 3 گل به ثمر رسانده است، در مورد آمادگی بدنی و شرایط خودش گفت:" بازگشت به لیگ 1 خوب است. همانطور که گفتم، این یک لیگ بزرگ است. مردم جنبه حرفه‌ای مرا می بینند که برخی می خواستند آن را پنهان کنند اما من از کارم لذت می برم، گل می زنم و حتی در مسابقات با مسی در رقابت‌ هست."
رامی در حالی به انتقاد از مسی پرداخته که این بازیکن در ساختن پاس گُل بی‌رقیب بوده و توانسته 10 پاس گُل(بیشترین پاس گُل در لیگ 1) برای تیمش بسازد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала