Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت اریکسن با لبخند به میادین فوتبال + عکس

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر اریکسن
اریکسن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2022
عضو شوید
کریستین اریکسن ستاره دانمارکی برنتفورد با چهره شاد و خوشحال بازگشت "شگفت انگیز" به فوتبال را رقم زد.
به گزارش اسپوتنیک؛ کریستین اریکسن پس از بازگشت شگفت انگیز به فوتبال؛ شب قبل در بازی برنتفورد مقابل نیوکاسل در اولین بازی‌اش با چهره خوشحال وارد زمین شد.
هافبک تهاجمی 30 ساله دانمارکی، در حین بازی تیم ملی کشورش در یورو 2020 برابر فنلاند در زمین بازی دچار ایست قلبی شد و در نهایت قراردادش با اینترمیلان فسخ شد؛ زیرا فوتبال ایتالیا قوانین سختگیرانه‌ای در مورد اجازه دادن به بازیکنان برای بازگشت به فوتبال با مشکلات قلبی دارد.
اما اریکسن اکنون با یک دفیبریلاتور در سینه‌اش برای جلوگیری از سقوط دیگر؛ بار دیگر پا به توپ شد و با خوشحالی به میدان آمد و به عنوان یار تعویضی برای برنتفورد در شکست خانگی 2-0 مقابل نیوکاسل وارد زمین شد.

اریکسن اظهار داشت: "نتیجه را اگر کنار بگذارید من یک مرد خوشحال هستم. پشت سر گذاشتن آنچه گذراندم، با خانواده‌ام، بازگشت به اینجا فوق العاده است و من فقط خوشحالم که این اتفاق افتاد."

کریستین اریکسن  Russia World Cup Denmark Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2022
ورزش
از زیبایی‌های فوتبال؛ اریکسن دوباره بازی کرد

اریکسن اضاففه کرد: "من در چند هفته گذشته هر روز با او (مدیر توماس فرانک) صحبت می‌کردم، بنابراین واضح است که او می‌دانست چه خبر است و من می‌دانستم که قرار است چه اتفاقی بیفتد. او فقط گفت موفق باشی و از بازی لذت ببری. شما هرگز نمی‌توانید بازی را پیش بینی کنید. هیچ کس پیش بینی نمی‌کرد که ما بعد از 10 دقیقه به 10 نفر می‌رسیدیم. برنامه بازی ما را به کلی تغییر داد و کار را سخت کرد. اما بچه‌ها هر کاری که می‌توانستند انجام دادند. این یک مبارزه بزرگ بود و ما در پایان بدشانس بودیم."

امروز باشگاه ویدئویی از تعویض اریکسن با تشویق ایستاده هواداران از چهار گوشه ورزشگاه در توییتر را با عنوان "لحظه‌ای برای لذت بردن از اریکسن" منتشر کرد.
البته میزبان در دقیقه 11 با کارت سرخ جاش داسیلوا 10 نفره شد و همین امر سبب شد تا جولینتون و جو ویلاک گل‌های نیوکاسل را در همان نیمه اول ثبت کنند.
گفتنی‌ست که برنتفورد در حال حاضر در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و سه امتیاز با برنلی رده هجدهمی فاصله دارد اما سه بازی بیشتر از کلارتز انجام داده و امیدوار است که اریکسن بتواند به آنها کمک کند تا از منطقه سقوط دور شوند و آنها را حفظ کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала