Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برگزاری سمینار سه روزۀ ارتقأ ظرفیت مسئولان ورزش ولایات در مقر کمیته ملی المپیک

© Photo / @GDPES.Afg / برگزاری سمینار سه روزۀ جهت ارتقأ ظرفیت مسئولان ورزش ولایات در مقر کمیته ملی المپیکبرگزاری سمینار سه روزۀ جهت ارتقأ ظرفیت مسئولان ورزش ولایات در مقر کمیته ملی المپیک
برگزاری سمینار سه روزۀ جهت ارتقأ ظرفیت مسئولان ورزش ولایات در مقر کمیته ملی المپیک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2022
عضو شوید
کمیته ملی المپیک افغانستان از آغاز سمینار سه روز در جهت ارتقأ ظرفیت مدیران ورزش ولایات خبر داده و می‌گوید که در این سیمنار مسئولان ورزش ولایات با قوانین و تغییرات جدیدی که در بخش مدیریت ورزش ایجاد شده، آشنا خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک، کمیته ملی المپیک و اداره ورزش افغانستان، امروز سمینار ظرفیت سازی سه روزه را برای مسئولان ورزش ولایات در مقر این ریاست افتتاح کرد.
در این سیمینار به مسئولان ورزش ولایات شیوه‌های جدید مدیریت ورزش در بخش‌های مالی، اداری و تنظیم مسابقات آموزش خواهد داده شد تا بتوانند فعالیت‌های شان با معیارهای امروزی برابر سازند و نتایج مطلوب کسب کنند.
در کنار این اداره ورزش این فرصت را مهیا کرده‌ تا مسئولان ورزش ولایات مشکلات و برنامه‌های شان را با این اداره شریک سازند و آن‌ها در عملی شدن برنامه‌ها و کاهش مشکلات تلاش کنند.
در مراسم افتتاحیه این سمینار، نظرمحمد مطمین رئیس کمیته ملی المپیک و ورزش گفت:" هدف از برگزار نمودن چنین سمینارهایی بهبود روند کاری، ارتقای ظرفیت کارمندان و همچنان نشست با مسوولین ورزشی و شنیدن مشکلات ان‌ها است."
گفته می‌شود که پس از روی کار آمدن طالبان در افغانستان، این نخستین سیمیناری است که در جهت ارتقأ ظرفیت مدیران ورزش برگزار می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала