Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ لیگ قهرمانان افغانستان "چهارشنبه" آغاز میشود

© Photo / AFFلیگ قهرمانان افغانستان
لیگ قهرمانان افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2022
عضو شوید
فدراسیون فوتبال افغانستان اعلام کرده است که دور نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان افغانستان روز چهارشنبه در ولایت کندهار به کار خود آغاز خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در بیانه رسمی که توسط صفحه رسمی رقابت های لیگ قهرمانان افغانستان و فدراسیون فوتبال کشور منتشر شده آمده است که دور نهایی این رقابت ها که 48 بازی است به میزبانی ولایت کندهار در استادیوم احمد شاهی این ولایت برگزار خواهد شد.
تا کنون از پخش تلویزیونی این رقابت ها اطلاع دقیقی در دسترس نیست، اما تا کنون هیچ رقابت فوتبالی در ولایت کندهار پخش تلویزیونی نداشته است.
این در حالیست که روند اول مسابقات در کابل توسط صفحه رسمی فدراسیون فوتبال و دور سوم در هرات توسط شبکه تلویزیونی عصر به صورت زنده پخش شد.
خبرنامه کامل فدراسیون فوتبال افغانستان در خصوص برگزاری دور نهایی رقابت های ACL اینگونه است:
مرحله نهایی رقابت های فوتبال "لیگ قهرمانان افغانستان" (ACL) از روز چهارشنبه 11 حوت 1400 مطابق با 2 مارچ 2022 به میزبانی ولایت "کندهار" به کار خود آغاز خواهد کرد.
12 باشگاه خدیم سرپل، استقلال کابل، سرخ پوشان هرات، ابومسلم فراه، عصمت لغمانی هلمند، موج ساحل تخار، کلوب اتلان خوست، عینو مینه کندهار، جوانان لغمان، جبل السراج پروان، خراسان فاریاب و جوانان واحدی کندز که چندی پیش جواز رسمی حضور در رقابت های "لیگ قهرمانان افغانستان" در سال روان را به دست آوردند، برای مشخص کردن نخستین قهرمان لیگ معیاری فوتبال کشور به مصاف هم خواهند رفت.
تا کنون از سال گذشته سه دور از مسابقات لیگ قهرمانان به میزبانی ولایات کابل، بلخ و هرات با برگزاری 18 مسابقه (هر تیم سه بازی) برگزار شده است و حالا دور چهارم و نهایی این رقابت ها که 25 روز به طول خواهد انجامید، با برگزاری 48 بازی باقیمانده در استادیوم "احمد شاهی" ولایت کندهار پیگیری خواهد شد.
لازم به ذکر است که این رقابت ها همه روزه از روز چهارشنبه با برگزاری دو مسابقه در ساعات (صبح و بعد ازظهر) برگزار خواهد شد
در حال حاضر، تیم فوتبال استقلال کابل با 9 امتیاز صدرنشین است، خدیم اف سی سرپل با همین امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم، سرخ پوشان هرات با 7 امتیاز سوم و کلوب اتلان خوست با 6 امتیاز در رده چهارم لیگ قهرمانان افغانستان حضور دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала