سپاسگزاری صالح از نماینده اتحادیه اروپا به خاطر واکنش اش به بازرسی خانه ها از سوی طالبان

© Photo / Facebook account of ARGصالح
صالح - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2022
عضو شوید
معاون نخست رئیس جمهور گریزی از نماینده اتحادیه اروپا به خاطر واکنش اش به بازرسی خانه به خانه از سوی جنگجویان گروه طالبان، سپاسگزاری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح معاون نخست رئیس جمهور گریزی افغانستان در برگه رخنامه اش به خاطر واکنش نماینده اروپا به تلاشی خانه به خانه از سوی جنگجویان گروه طالبان نوشت: از جناب "اندریاس ون برانت " سفیر و نمایده اتحادیه اروپا بخاطر اینکه تلاشی خانه به خانه، دستگیری ها ، خشونت محاسبه شده علیه اقوام مشخص و زنان را جنایت خطاب کرده و به طالب هشدار داده است ابراز سپاس و قدردانی می نمایم. موصوف در صفحه رسمی تویتر اتحادیه اروپا خطاب به ملیشه های طالب گفته است که تحولات در بقیه نقاط جهان چشم ما را از رفتار شما دور نمی سازد".
پرچم طالبان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
روایت مردم از بازرسی خانه به خانه گروه طالبان در کابل + ویدیو
او همچنان از رسانه های آزاد هم بابت نشر این کار گروه طالبان سپاسگزاری کرده افروده است: "در عین حال از رسانه های واقعا آزاد که بدون هراس این رفتار وحشیانه گروه طالب را بازتاب دادند ابراز سپاس می نمایم. ملیشه های بی تعلیم و درنده صفت طالب با بی حرمتی به حریم خصوصی مردم در بسا موارد طلا، پول نقد، تیلیفون های با ارزش و موتر های شخصی مردم را با خود برده اند. به جز از دو نفر کارمند اناثیه آنهم بصورت نمایشی در هیچ یک از تلاشی های یاد شده زنان حضور نداشتند. بی حرمتی به حریم شخصی مردم و دست اندازی به رخت و کالای زن در تاریخ ما بدعت بوده است. در بدترین حالات جنگی هیچ یک از گروه های متخاصم در گذشته به این رفتار غیر انسانی و ضد کرامت انسانی متوسل نشده بودند. من با ده ها خانواده از متضررین صحبت مستقیم داشتم. یکی از جوانان برایم گفت که زنان دهکده ی ما فیصله کرده اند که لاکت و انگشتر خود را بفروشند و مقاومت را حمایت نمایند".
در پایان صالح از نابودی گروه طالبان سخن زده نوشته است: با هر دسیسه و جنایت که طالب در برابر مردم بخاطر سرکوب مقاومت متوسل میشود هویت ایستادگی و حس مبارزه بخصوص مبارزه و مقاومت مسلحانه در برابر این گروه جاهل افزایش می یابد. پیروزی ما حتمی است و مقاومت نیاز ملی است.
یادآوری می کنیم، که در جریان چند روز گذشته جنگجویان گروه طالبان دست به تلاشی خانه به خانه در چند ولایت افغانستان زده است، که این کار جنگجویان گروه طالبان با واکنش منفی و مثبت شهروندان افغانستان و جهان روبرو شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала