Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شبیه خون رئال به بایرن؛ لوا و گنبری به مادرید می‌آیند؟

© AP Photo / Matthias SchraderНападающий "Баварии" Роберт Левандовский после забитого в матче с "Челси" гола
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2022
عضو شوید
رئال مادرید ممکن است بعد از جذب داوید آلابا دو بازیکن دیگر بایرن مونیخ را نیز به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید پس از تجربه موفق خرید رایگان آلابا حالا می خواهد یک بایرنی دیگر یعنی سرژ گنبری که برای تمدید به توافق نرسیده را بخرد.
وینگر بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان تا سال 2023 قرارداد دارد و هنوز به توافق نرسیده است چرا که سالی 7.5 میلیون یورو دستمزد می خواهد و بایرن حس می کند که این بازیکن لایق دریافت چنین مبلغی نیست.
بدین ترتیب این بازیکن می تواند در تابستان بعدی در فاصله یک سال تا اتمام قراردادش با قیمتی معقول به رئال بیاید. البته گزینه دیگر این است که او تا سال 2023 یعنی پایان قراردادش در بایرن بماند و بعد از آن رایگان به رئال بیاید.
البته این در حالی‌ست که رئال می خواست گورتسکا را هم رایگان از بایرن در 2022 بخرد که در نهایت این بازیکن قراردادش را تمدید کرد.
در همین حال؛ اسکای اسپورت گزارش داده است که روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی برای تمدید قرارداد با بایرن مونیخ به مشکل خورده است و حالا بهترین موقع برای ترمیناتور پولندی است تا به رویای خود یعنی بازی در رئال دست پیدا کند.
در حقیقت به نظر می رسد که لواندوفسکی در فاصله یک سال مانده به تمدید قراردادش در مسیر جدایی از بایرن قرار دارد. بایرن نمی خواهد که این بازیکن را در سال 2023 رایگان از دست بدهد و به همین خاطر اگر روبرت در تابستان بعدی حاضر به تمدید نشود، درها را به روی جدایی او باز خواهند کرد. رئال یکی از گزینه های محتمل برای آینده لواندوفسکی است.
اخیرا حسن سالیحمیدژیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ گفته بود که به دنبال تمدید قرارداد لواندوفسکی است که مهاجم لهستانی با کنایه در جوابش گفت که اولین باری است که چنین چیزی را می شنود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала