Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ماخاچف در مورد مک گرگور: "گرین برای من سخت‌تر از او بود"

© AP Photo / Juan DeLeonБоец смешанного стиля Ислам Махачев. Архивное фото
Боец смешанного стиля Ислам Махачев. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2022
عضو شوید
اسلام ماخاچف مبارز روس پس از برتری برابر بابی گرین در نشست خبری برابر مک گرگور اعلام مبارزه کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ اسلام ماخاچف ورزشکار روس که بامداد امروز برابر بابی گرین آمریکایی در مسابقه مرکزی سازمان UFC به برتری رسید به رکورد 10 پیروزی پی هم رسید و حالا امکان آن وجود دارد که در صورت بازگشت مک گرگور به میدان مبارزه؛ شاید با او روبرو شود.
ولی این مبارز روس به باور کامل می‌گوید که او می‌تواند ورزشکار ایرلندی را شکست بدهد.
ماخاچُف امروز حریف‌اش بابی گرین را در روند اول و در دقیقه 3:33 با ضربات سنگین در لاس وگاس شکست داد و خواستار مبارزه با عنوان قهرمانی جهان شد.
اما این احتمال وجود دارد که مک گرگور با وجود باخت در دو مبارزه آخرش، بتواند برای یک شانس در کسب کمربند به پیروزی برسد.
مرد ایرلندی جمعه شب به میرور فایتینگ گفت که بعد از بازگشت به قفس مسابقات در اواخر سال جاری، چشم به مبارزه با عنوان قهرمانی جهان خواهد داشت و ماخاچُف گفته که با خوشحالی از مک گرگور مراقبت می‌کند اگر قرار باشد مبارزه‌ای به او ارائه شود.
البته میان دو طرف رقابت جدی نیز می‌تواند وجود داشته باشد زیرا ورزشکار روس زیر نظر خبیب نورماگومدوف، منفورترین رقیب مبارز دوبلینی کارش را پیش می‌برد.

ماخاچُف پس از پیروزی مقابل گرین به خبرنگاران گفت: "راستش را بخواهید، من به یاد نمی‌آورم چه زمانی این مرد کسی را لت و کوب کرده باشد. او باید برگردد و یکی را بزند و بعد بیاید به مبارزه، چرا که نه؟"

ماخاچف همچنین به شوخی گفت که حریفش گرین که در عرض چند دقیقه او را شکست داد، چالش دشوارتری نسبت به مک گرگور قهرمان سابق دو وزن جهان خواهد بود.

ماخاچف افزود: "بابی گرین برای من سخت‌تر از او خواهد بود."

او بعداً خاطرنشان کرد که گرین که 14 سال است به طور حرفه‌ای مبارزه کرده "در سطح او نبود" و ادعای خود را برای مبارزه با عنوان قهرمانی مطرح کرد.

او اضافه کرد: "من چند روز پیش به شما گفتم. این مرد در سطح من نیست و من سطح خود را به شما نشان خواهم داد."

ماخاچُف ادامه داد و افزود: "من فقط یک مبارزه قهرمانی می‌خواهم. نه بیشتر، من از همه این چیزها خسته شده‌ام. من به مبارزه برای عنوان نیاز دارم. من آماده ام. من اینجا هستم. در 11 ماه، من چهار نفر را تمام کردم و مستحق یک شوت عنوان هستم."

ماخاچُف ادامه داد و افزود: "من فقط یک مبارزه قهرمانی می‌خواهم. نه بیشتر، من از همه این چیزها خسته شده‌ام. من به مبارزه برای عنوان نیاز دارم. من آماده ام. من اینجا هستم."

ماخاچف معتقد است که اگر UFC تصمیم بگیرد به جای گیتجه که مایکل چندلر را در نوامبر شکست داد، مسابقه را به او بدهد خیلی خوب با اولیویرا همخوانی دارد.

ماخاچف افزود: "فکر می‌کنم بازی خوبی خواهد بود، زیرا این بازیکن در ضربات و کشتی‌گیری خوب است. او را خسته می‌کنم، به او فشار می‌آورم و مجبورش می‌کنم تسلیم شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала