Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی جانشین کاسمیرو در دیدار برگشت برابر پی‌اس‌جی را انتخاب کرده + عکس

© REUTERS / PIROSCHKA VAN DE WOUWأهداف مباراة ريال مدريد وكلوب بروج (3-1) في دوري أبطال أوروبا
أهداف مباراة ريال مدريد وكلوب بروج (3-1) في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2022
عضو شوید
نشریه مارکا مدعی است که کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، جانشین کاسمیرو در دیدار برگشت برابر پاریسن‌جرمن را انتخاب کرده و در نظر دارد تا به فده والورده در آن بازی فرصت دهد.
به گزارش اسپوتنیک، نزدیک به دو هفته قبل دو تیم پاریسن‌جرمن و رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک د پرانس برابر هم صف آرایی کردند که در پایان این بازی حساس، پی‌اس‌جی با تک گل کیلیان امباپه در دقیقه 4+90 به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کرد.
در آن دیدار فرلاند مندی و کاسمیرو هر دو سه کارته شدند و بازی برگشت مقابل حریف پاریسی را از دست دادند.
غیبت هر دو بازیکن نگرانی‌هایی در پی داشته و رئالی‌ها بیشتر نگران عدم حضور کاسمیرو اند و منتظر اند تا ببینند از میان فده والورده و کاماوینگا، به کدام بازیکن فرصت خواهد داد تا در کنار کروس و مودریچ در خط میانی قرار بگیرند.
با این حال نشریه مارکا مدعی است که کارلو آنچلوتی جانشین کاسمیرو را در دیدار برگشت برابر پاریسن‌جرمن انتخاب کرده و در نظر دارد تا به فده والورده اروگوئه‌ای در آن بازی فرصت دهد.
طبق گزارش مارکا، فده در دیدار برابر وایکانو که به عنوان جانشین کاسمیرو وارد زمین شد، توانایی‌های خودش را ثاتب کرده و به آنچلوتی نشان داده که می‌تواند به خوبی غیبت ستاره برازیلی را پوشش دهد.
گفته می‌شود که پس از والورده، کاماوینگا و سبایوس از بالاترین شانس برای حضور در ترکیب ثابت برابر پاریسن‌جرمن در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خواهند داشت.
دیدار دو تیم هفته بعد در مادرید برگزار خواهد شد و رئال مادرید کار دشواری در خانه دارد و دیده شود که موفق به صعود خواهد شد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала