Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئیس بارسا امیدوار به تمدید قرارداد با دمبله

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2022
عضو شوید
خوان لاپورتا با بیان این موضوع که دمبله پیشنهاد باشگاه را می‌داند، ابراز امیدواری کرد که این بازیکن فرانسوی قرارداد خودش را تمدید کند.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد دمبله با بارسلونا در تابستان منقضی می‌شود و در طول این فصل مذاکرات با ایجنت او یعنی موسی سیسوکو با کندی به همراه بوده و باشگاه اکنون اطمینان دارد که او به آرامی به نقطه پایان می‌رسد.
این بازیکن که در یک ماه گذشته تمامی پیشنهادات باشگاه را رد کرده و چند هفته نیز از بازی کردن محروم بود، در چند بازی آخر از سوی ژاوی بخشیده شده و با حضور در ترکیب توانسته تا دل هواداران را نیز به دست آورد و خودش را به عنوان ستاره بزرگ ثابت سازد.
به نظر می‌رسد که رابطه میان عثمان دمبله و باشگاه دوباره احیأ شده و طرفین نرمش اختیار کرده‌اند تا به راه حل مسالمت‌آمیز دست یابند و در نهایت این بازیکن در نیوکمپ بماند.
در همین حال خوان لاپورتا با بیان این موضوع که دمبله پیشنهاد باشگاه را می‌داند، ابراز امیدواری کرد که این بازیکن فرانسوی قرارداد خودش را تمدید کند.
وی به موندو دیپورتیوو گفت:" دمبله پیشنهاد ما را می‌داند و ما همیشه خواهان ماندن او در بارسا هستیم. امیدوارم او در پایان فصل در مورد ماندنش در بارسا تجدید نظر کند."
لاپورتا در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که چندی قبل گفته بود که ستاره فرانسوی با پی‌اس‌جی به توافق نهایی دست یافته و ممکن در تابستان آینده راهی این باشگاه شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала