Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سنت‌شکنی یا اقتدار بی‌نقص؛ شاه بوفون تا 2024 تمدید کرد!

© AP Photo / Paulo DuarteJuventus goalkeeper Gianluigi Buffon smiles during a news conference at the Dragao stadium in Porto, Portugal. (File)
Juventus goalkeeper Gianluigi Buffon smiles during a news conference at the Dragao stadium in Porto, Portugal. (File) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2022
عضو شوید
دروازه بان افسانه ای تیم ملی ایتالیا با پارما تا سال 2024 تمدید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه پارما قرارداد جیانلوئیجی بوفون را برای دو سال دیگر تمدید کرد و بدین ترتیب این دروازه بان تا سن 46 سالگی همچنان به بازی کردن ادامه خواهد داد.
بوفون دروازه بان افسانه ای آتزوری و کاپیتان سابق یوونتوس است. درباره آینده و خداحافظی سنگربان ایتالیایی اخبار زیادی مطرح می شد.
کایل کراوس مدیر باشگاه ایتالیایی با تایید این خبر گفت:"جیجی قراردادش را تا 2024 تمدید کرد. بازیکن بزرگی است و باعث افتخار ماست."
بوفون پس از سالها حضور در یوونتوس برای قدردانی از باشگاه سابقش به پارما برگشت که به نظر می رسد که به حدی در این تیم خوشحال است که فعلا قصد بازنشستگی ندارد و به بازی کردن ادامه خواهد داد.
دروازه بان ایتالیایی در سال 2006 قهرمان جام جهانی شد و بدین ترتیب تا 46 سالگی به بازی کردن ادامه می دهد و فعلا همچنان قصد بازنشستگی را ندارد.
جانلوییجی بوفون اولین بار در فصل 96-1995 با پیراهن پارما حضور در سری آ را تجربه کرد. تمدید قرارداد او تا سال 2024 یعنی 29 سال حضور در فوتبال حرفه‌ای به عنوان بازیکن و ثبت رکوردی‌که دست‌نیافتنی به نظر می‌رسد.
بوفون که طی سال‌های 2001 تا 2018 و 2019 تا 2021 برای یوونتوس به میدان رفت، پرافتخارترین بازیکن فوتبال ایتالیا از حیث تعداد قهرمانی‌های داخلی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала