Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نباید به خاطر این پیروزی‌ها دچار غرور شویم

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2022
عضو شوید
سرمربی بارسلونا امید قهرمانی در فصل جاری لالیگا را در دل هواداران این تیم زنده کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه بازی‌های هفته بیست و ششم رقابت‌های لالیگا بارسا در نیوکمپ میزبان اتلتیکو بیلبائو بود و موفق شد با چهار گل حریف خود را در هم بکوبد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و در مورد عملکرد شاگردانش و شرایط این تیم صحبت کرد.
او ابتدا در خصوص پیروزی تیمش در این بازی گفت:
"بسیار خوب ظاهر شدیم. ما روزهای سختی را تجربه کردیم و برای فراموشی این روزها به چنین پیروزی‌هایی نیاز داریم. باید به این روند ادامه داد."
سرمربی کاتالانی‌ها در ادامه در خصوص قهرمانی در لالیگا گفت:
"خب من قبل هم گفته‌ام که ما هیچ احتمالی را رد نمی‌کنیم. رئال مادرید تیمی قدرتمند است، همینطور سویا (تیم دوم جدول). پس ما باید جایگاه‌مان را در جدول ارتقا دهیم و باید این کار را با تواضع حداکثری و بالا بردن میزان کار و تلاش‌مان انجام دهیم."
ژاوی در ادامه همچنان در این باره گفت:
"از حالا هم فقط برای بازی بعدی مقابل الچه آماده می‌شویم نه چیزی دیگر. نباید به خاطر این پیروزی‌ها دچار غرور شویم و باید به تلاش‌مان ادامه دهیم."
ژاوی در ستایش از پدری هم گفت:
«دیدن او در میدان زیبا و لذت بخش است. او بسیار من را به یاد اینیستا می‌اندازد. استعدادهای زیادی مانند این بازیکن وجود ندارند
آبی اناری‌ها در هفته بیست و ششم رقابت‌های لالیگا بیلبائو را با 4 گل در هم کوبیدند تا باوجود یک بازی کم‌تر نسبت به اتلتیکو مادرید به رده چهارم جدول رده‌بندی برگردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала