Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پشیمانی رئال از فروش حکیمی؛ کهکشانی‌ها در تلاش بازگرداندن مدافع مراکشی

© REUTERS / JENNIFER LORENZINISerie A - Fiorentina v Inter Milan
Serie A - Fiorentina v Inter Milan - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2022
عضو شوید
رئال مادرید برای تقویت خط دفاع در سمت راست، اشرف حکیمی مدافع مراکشی پاریسن‌جرمن را زیر نظر دارد و می‌خواهد این مدافع را دوباره به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در این فصل کار سختی برای ایجاد موقعیت از جناح راست داشته و دنی کارواخال، گزینه اصلی کارلو آنچلوتی برای سمت راست خط دفاع در چند فصل اخیر به دلیل مصدومیت‌های مداوم در بهترین فُرم خود نبوده است. لوکاس وازکز و ناچو فرناندز، در غیاب کارواخال، دفاع راست برای لوس بلانکوس هستند، اما هیچکدام یک از این دو مدافع کناری راست تخصصی نیستند و از روی ناچاری در این موقعیت بازی می‌کنند.
کهکشانی‌ها برای فصل آینده برنامه دارند تا یک مدافع توان‌مند برای سمت راست خط دفاع به خدمت بگیرند و اشرف حکیمی مدافع مراکشی پاریسن‌جرمن گزینۀ جدی لوس بلانکوس محسوب می‌شود.
طبق گزارش‌ Defensa Central، رئال مادرید از فروش اشرف حکیمی پیشیمان است و می‌خواهد در تابستان آینده وی را در تابستان آینده به سانتیاگو برنابئو برگرداند.
حکیمی دوران رشد خود را در مادرید گذراند. این مدافع راست از طریق آکادمی رئال به تیم اصلی راه‌یافت و اولین بازی خود را در تیم اصلی در فصل 18-2017 انجام داد. عملکرد حکیمی در تیم اصلی خوب بود، اما زین الدین زیدان، سرمربی وقت، کارواخال را بیشتر از این بازیکن جوان ترجیح می‌داد و همین موضوع سبب شد تا حکیمی دو فصل به صورت قرضی برای بوروسیا دورتموند بازی کند، جایی که او ثابت کرد یکی از بهترین مدافعان کناری اروپا است.
با این هم رئال مادرید از کیفیت او متقاعد نشده بود و او را به غول سری‌آ یعنی اینترمیلان با مبلغ 43 میلیون یورو فروخت. تابستان گذشته، پی‌اس‌جی این بازیکن 23 ساله را با مبلغ 66.5 میلیون یورو از قهرمان ایتالیا به خدمت گرفت و در حال حاضر وی درخشش بی‌نظیری در پارک د پرانس داشته است.
حکیمی از زمان انتقالش به پایتخت فرانسه به عضوی جدایی ناپذیر از این تیم تبدیل شده است. او در 29 بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته است و سه گل و به همین تعداد پاس گل به ثبت رسانده است.
با توجه به اهمیت این بازیکن، پاریسن‌جرمن ممکن است به این مدافع جوان اجازه جدایی ندهد. با این حال، آنها ممکن است در نظر بگیرند که او را با هزینه قابل توجهی به فروش برسانند و انتقال احتمالی کیلیان امباپه می تواند کار رئال مادرید را برای جذب ستاره مراکشی دشوار کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала