Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم نهایی یونایتد در مورد آینده رونالدو مشخص شد

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2022
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد در مورد آینده کریستیانو رونالدو تصمیمش را گرفته است و به نظر نمی‌رسد این ستاره پرتگالی در تابستان آینده اولدترافورد را ترک کند.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی، تابستان گذشته از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست و انتظار داشت تا همانند دورۀ نخست حضورش در اولدترافورد بدرخشد و روزهای خوبی را در شهر منچستر سپری کند.
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2022
ورزش
واکنش رونالدو به انتقادات از خودش: آمار همه چیز را ثابت می‌کند
شرایط اما مطابق انتظار ستاره پرتگالی پیش نرفت و این بازیکن 37 ساله از وضعیت پیش آمده راضی نیست و گزارش‌ها از انگلیس می‌رساند که وی در صورت عدم راه‌یابی شیاطین سرخ به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، وی تصمیم به جدایی از این تیم خواهد گرفت.
تردیدهای زیادی در مورد آینده این مهاجم وجود دارد، اما به نظر می رسد که باشگاه از این بازیکن خوشحال است و در تابستان آینده مجوز جدایی ستاره پرتگالی را صادر نخواهد کرد.
طبق گزارش دیلی میل، مدیران ارشد منچستریونایتد، روی رونالدو و آنتونی مارسیال وینگر فرانسوی که در حال حاضر در باشگاه سویا توپ می‌زند، حساب می‌کنند و هر دو ستاره در برنامه‌های آینده باشگاه نقش پُر رنگ خواهند داشت.
گفته می‌شود که رونالدو و مارسیال در انتظار مشخص شدن سرمربی دائمی تیم اند و در تابستان آینده خواهند دید که می‌توانند زیر نظر مربی جدید در اولدترافورد ادامه دهند یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала