Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام کاراباو؛ قهرمانی لیورپول با شلیک دروازه‌بان جوان در ماراتُن پنالتی‌ها + عکس/ویدیو

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر لیورپول
لیورپول - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2022
عضو شوید
تیم فوتبال لیورپول پس از 120 دقیقه تلاش در نهایت در ضربات پنالتی برابر حریف‌اش چلسی به پیروزی رسید و قهرمان شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در دیدار نهایی از رقابت‌های جام کاراباو دو تیم فوتبال چلسی و لیورپول امشب به مصاف هم رفتند که سرانجام این دیدار در ضربات پنالتی با نتیجه مجموعی 11-10 به سود لیورپول پایان یافت.
این بازی که در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار شد، دو طرف در 120 دقیقه هرچه زدند به در بسته خورد در حالی‌‌که بسته ماندن دروازه چلسی، با نمایش درخشان ادوارد مندی به ثبت رسید. جایی که این دروازه‌بان بارها برخوردهای دردناکی را متحمل شد ولی دروازه‌اش را حفظ کرد.
لیورپولی‌ها که در زمان گرم کاری تیاگو آلکانترا را به دلیل آسیب دیدگی از دست دادند، نتوانستند جایگزین خوبی برای او داشته باشند و از این رو نتوانستند گل بزنند.
البته یک بار دروازه چلسی باز شد ولی داوری آنرا به دلیل آفساید فن دایک نپذیرفت.
هر دو تیم چند تعویض اساسی انجام دادند ولی بازهم گویا دروازه‌ها باز شدنی نبود تا این‌که ابتدا لوکاکو و سپس هاورتز دوبار توانستند گل‌زنی نمایند اما هردوبار داوری آنرا به دلیل آفساید مردود دانست.
در حالی‌که دو طرف تمایل زیادی به رفتن بازی به ضربات پنالتی نشان می‌دادند، سرمربی چلسی مندی را بیرون کشید و به جای وی کپا را به زمین فرستاد تا بتواند پنالتی‌ها را به خوبی دفع نماید.
با این حال در ضربات پنالتی تمامی ضربات پنالتی لیورپول به گل بدل شد و در سوی مقابل تنها پنالتی دروازه‌بان چلس گل نشد تا شاگردان کلوپ به جام قهرمانی دست پیدا کنند.
گل کنندگان ضربات پنالتی لیورپول:
جیمز میلنر، فابینهو، فن دایک، الکساندر آرنولد، محمدصلاح، دیگو جوتا، اوریگی، روبرتسون، هروی الیوت، ابراهیما کوناته، دروازه‌بان کلهر
گل کنندگان ضربات پنالتی چلسی:
مارکوس آلونسو، لوکاکو، کای هاورتز، ریس جیمز، جورجینیو، آنتونیو رودیگر، کانته، تیمو ورنر، تیاگو سیلوا، چالوبا.
تنها پنالتی کپا به گل بدل نشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала