Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سنگربان چلسی به انتقادات از خودش

© AP PhotoChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2022
عضو شوید
کپا دروازه‌بان اسپانیایی چلسی که شب گذشته پنالتی خودش را خراب کرد و باعث شد لیورپول قهرمان کاراباو کاپ شود، به انتقادات از خودش واکنش نشان داده و می‌گوید که در زندگی فراز و نشیب وجود دارد.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته چلسی و لیورپول در دیدار نهایی جام اتحادیه به مصاف هم رفتند و در نهایت سرخ‌ها موفق شدند در ضربات پنالتی آبی‌ها را شکست دهند و قهرمان این فصل از رقابت‌های جام کاراباو لقب گیرند.
در این دیدار کپا دروازه‌بان اسپانیایی چلسی که در دقیقه 119 برای مهار ضربات پنالتی‌ها وارد زمین شده بود، فاجعه آفرید و ضمن این که در گرفتن پنالتی‌ها ناکام بود، پنالتی یازدهم تیمش را به بیرون زد و جام را به لیورپول تقدیم کرد.
پس از پایان بازی از این بازیکن و سرمربی چلسی انتقادات زیادی صورت گرفت و کارشناسان و فوتبال دوستان وی را عامل از دست رفتن جام برای آبی‌ها عنوان کردند.
کپا در انستاگرامش به انتقادات از خودش واکنش نشان داده و می‌گوید که در زندگی فراز و فرود وجود دارد و به تلاش‌هایش ادامه خواهد داد.
او در این مورد نوشت:" فراز و نشیب وجود دارد. بعد از این همه تلاش در این تورنمنت ناراحتم که پایانش اینگونه رقم خورد. ما اما به تلاش‌مان ادامه می‌دهیم. از خانواده چلسی به خاطر حمایت‌شان تشکر می‌کنم."
چلسی در حالی شب گذشته عنوان قهرمانی جام اتحادیه را از دست داد که با کسب این جام می‌توانست دومین جام فصل را بالای سر ببرد و به سومین تیم پُرافتخار انگلیس در رقابت‌های جام اتحادیه مبدل شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала