Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنابئوی خمشگین در انتظار مسی؛ فروش بی سابقه تکت های جدال حساس 5 آپریل!

© AFP 2023 / Franck Fife Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2022
عضو شوید
تمامی تکت های دیدار حساس تیم های رئال مادرید و پی اس جی در لیگ قهرمانان به فروش رسید.
به گزارش اسپوتنیک، تیم های پی اس جی و رئال مادرید در حساس ترین بازی دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های UCL در ورزشگاه پایتخت اسپانیا، سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت.
تکت فروشی این مسابقه از طرق های مختلفی امروز در اختیار علاقه مندان قرار گرفت، اما در فاصله چهار ساعت این تکت ها با سرعت عجیبی به فروش رسید تا هواداران رئال مادرید نشان دهند، با وجود شکست در بازی رفت، تیم شان در این جدال حساس تنها نخواهند گذاشت، مخصوصا که لیونل مسی پس از مدتی این بار با پیراهن تیمی دیگر به برنابئو می آید.
به گزارش رسانه های اسپانیایی، 6 هزار تکت باقی مانده مسابقه حساس 9 مارچ، در فاصله کمتر از 4 ساعت با مبلغ نه چندان ارزان بین 100 تا 410 یورو به فروش رسیده است.
کارگران استادیوم سانتیاگو برنابئو به خبرنگاران گفته اند، مدت زیادی است که این شدت علاقه برای خرید تکت در ورزشگاه نامدار شهر مادرید دیده نشده است.
البته باشگاه رئال مادرید گوشه دیگر از استادیوم در حال کار و بازسازی برنابئو را نیز برای این بازی حساس باز کرده تا هواداران بیشتری بتوانند به استادیوم بی آیند.
طبق گزارش ها 60 هزار نفر این بازی را از نزدیک تماشا خواهند کرد.
البته هواداران PSG نیز در سانتیاگو برنابئو در این مسابقه حساس حضور خواهند داشت و آنان از قبل تکت های سهمیه تیم مهمان را دریافت و خریداری کرده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала