Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بوفون پس از تمدید با پارما: هنوز سنگینی سن را حس نمی‌کنم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر جیانلوییجی بوفون
جیانلوییجی بوفون - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2022
عضو شوید
جانلوئیجی بوفون پس از تمدید قرارداد با پارما اعلام کرد که جذابیت پروژه باشگاه سبب شده تا وی قراردادش را تمدید کند و به لطف خانواده هنوز سنگینی سن را احساس نمی‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، تابستان گذشته و پس از نزدیک به 20 سال بوفون از یوونتوس به پارما در سری بی پیوست تا به تیم اولش در دوران حرفه‌ای کمک کند تا آنها بار دیگر به سطح اول فوتبال ایتالیا بازگردند.
بوفون که برای یک فصل با این تیم قرارداد بسته بود، امروز قرارداد خودش را برای دو سال دیگر تمدید کرد. براساس قرارداد جدید بوفون تا سال 2024 با پارما متعهد خواهد ماند و به این ترتیب این سنگربان کهنه‌کار ایتالیایی تا زمانی 46 ساله شود به دوران بازیگری‌اش ادامه خواهد داد.
دروازه‌بان سابق تیم ملی ایتالیا، پس از تمدید در یک رشته توییت اظهار داشت که جذابیت پروژه باشگاه سبب شده تا وی قراردادش را تمدید کند و به لطف خانواده هنوز سنگینی سن را احساس نمی‌کند.
بوفون نوشت:" من از آغازبه پروژه رئیس و این باشگاه اعتقاد داشتم، به همین دلیل متقاعد شدم که می‌توانم سهم خود را ارائه دهم و می‌خواهم در سال‌های آینده به آن کمک کنم. امیدوارم هواداران و شهر و فرزندانم خوشحال باشند. امروز هر چهار نفر با من بودند: به لطف آنها، به خصوص ایلاریا، من هرگز سنگینی سن را احساس نمی کنم! فقط انرژی تازه، انرژی مثبت و رویاهای زیبا برای تحقق بخشیدن با هم."
بوفون در حالی قرارداد خودش را تمدید کرده که بسیاری از بازیکنان قبل از رسیدن به سن و سال وی از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала