Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش بارسا برای ایجاد ارز دیجیتال

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2022
عضو شوید
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا می‌گوید که آن‌ها در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی ارز دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض است.
به گزارش اسپوتنیک، فوتبال یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی است که فرصت بسیار خوبی را برای رشد روابط بین ارزهای دیجیتال و ورزش فراهم می‌کند و باشگاه‌های فوتبال هم نمی‌خواهند از فرصت‌هایی که این فناوری برای شان فراهم میکند، بی‌خیال شوند.
قبل از این باشگاه‌های زیادی به ایجاد ارز و توکن‌ها تمایل نشان داده بودند و در تازه‌ترین مورد باشگاه بارسلونا نیز برای راه‌اندازی ارز دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض تلاش‌هایش را آغاز کرده‌است.
این موضوع را لاپورتا در سخنرانی در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا اعلام و چشم انداز گسترده خود را تشریح و تاکید کرد که برای آنها مهم است که "تخیلی" باشند.
او گفت:" ما در حال توسعه متاورس(فرضیه‌ای از نسل بعدی اینترنت است) خود هستیم، به همین دلیل است که شانس ارتباط با هر شرکت ارز دیجیتال را رد کردیم. ما می‌خواهیم ارز دیجیتال خود را بسازیم و باید خود ما این کار را انجام دهیم. ما متفاوت هستیم زیرا از نظر مالی از آنچه می‌توانیم سود به دست آوریم، تلاش می‌کنیم. ما شرکت‌ها یا سهام‌داران بزرگی پشت سر خود نداریم. این ما را مجبور می کند که تخیل، نوآور، شجاع باشیم و در بسیاری از زمینه‌هایی که صنعت ورزش را احاطه کرده اند، یک قدم جلوتر باشیم."
بارسلونا مدت کوتاهی پس از روی کار آمدن لاپورتا به بدهی های سنگین 1 میلیارد یورویی خود اعتراف کرد و تعدادی از بازیکنان - از جمله لیونل مسی - را فروخت تا دستمزدها را کاهش دهد و همین موضوع سبب شده تا آن‌ها برای کسب درآمد از هر راهی اقدام کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала