Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موندو از تصمیم مسی برای فصل بعد پرده برداشت + عکس

© REUTERS / Benoit Tessier Неймар из Пари Сен-Жермен празднует свой первый гол с Лионелем Месси
Неймар из Пари Сен-Жермен празднует свой первый гол с Лионелем Месси  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2022
عضو شوید
نشریه موندو دیپورتیوو مدعی است که مسی تصمیمش برای فصل بعد را گرفته است و می‌خواهد در پاریسن‌جرمن بماند.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی تابستان گذشته و پس از آن که باشگاه بارسلونا قراردادش را به دلیل مشکلات مالی تمدید نکرد، به صورت آزاد راهی پاریسن‌جرمن شد و در نخستین فصل حضورش در این تیم روزهای سختی را تجربه کرده‌‍است.
دشواری‌هایی که مسی در پاریس تجربه کرد، سبب شد تا رسانه‌ها در مورد آینده او خبرهای زیادی نشر کنند که محتویات بیشتر آن به جدایی لئو در پایان فصل اشاره داشت.
این بازیکن اما به تازگی با تیم جدید خود سازگار شده و در بازی‌های آخر توانسته به کلیان امباپه چند پاس گُل بسازد و به نظر می‌رسد که شرایطش در پاریس بهتر شده است.
با این حال نشریه موندو دیپورتیوو امروز خبری در مورد مسی منتشر کرد و مدعی شد که ستاره آرجانتینی تصمیمش برای فصل بعد را گرفته است و می‌خواهد در پی‌اس‌جی ادامه دهد.
طبق این گزارش، مسی دیگر در رختکن احساس تنهایی نمی‌کند و در کنار دوستان قدیمی‌اش چون نیمار جونیور، آنخل دی‌ماریا، لئاندرو پاردس و همچنین دوستان جدیدی مانند مارکو وراتی و کیلیان امباپه از بازی کردن لذت می‌برد.
این در حالی‌ست که اخیراً شایعه بازگشت مسی به نیوکمپ مطرح شده بود و رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی بودند که ستاره آرجانتینی در پایان فصل دوباره به تیم سابق خود بازخواهد گشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала