Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وضاحت سرمربی دورتموند در مورد طولانی شدن بازگشت هالند به میادین

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2022
عضو شوید
مارکو روزه سرمربی بروسیا دورتموند در مورد مصدومیت ارلینگ هالند و طولانی شدن بازگشت وی به میادین صحبت کرد و اظهار داشت که بخاطر احتیاط و ریکاوری بهتر دوری او از میادین طولانی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، به تاریخ 22 جنوری، ارلینگ هالند در دقیقه 63 بازی دورتموند و هوفنهایم دچار مصدومیت شد و پس از معاینات بیشتر مشخص شد این بازیکن دچار مصدومیت عضلانی شده است.
باشگاه دورتموند در آن زمان مدت زمانی دوری هالند را دو الی سه هفته عنوان کرد اما غیبت این بازیکن بیشتر از مدت زمانی که اعلام شده بود طول کشید و این موضوع هواداران دورتموند را نگران کرده است.
امروز مارکو روزه سرمربی دورتموند برای رفع شدن تشویش هواداران در مورد مصدومیت هالند صحبت کرد و اظهار داشت که بخاطر احتیاط و ریکاوری بهتر دوری وی از میادین طولانی شده است.
او در این مورد به گُل گفت:" هالند هنوز چند مشکل جزئی کوچک دارد. هنوز خیلی راحت نمی‌تواند به فعالیت بپردازد و در زمین بدود. نمی‌خواهم یک مصدومیت دیگر را به جان بخریم یا با سلامتی ارلینگ بازی کنیم و او نیز چنین چیزی نمی‎خواهد. فکر کنم چند روز دیگر به ریکاوری ادامه دهد و بعد از آن برای بازی کردن یا نکردنش تصمیم خواهیم گرفت."
روزه در حالی در مورد مصدومیت هالند وضاحت داده که در غیاب وی از رقابت‌های لیگ اروپا حذف شده و یک شکست تحقیرآمیز برابر بایرلورکوزن را متقبل شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала